ردمی نوت 11R با دوربین پشتی دوگانه در راه است

شیائومی کماکان به روند توسعه خانواده ردمی نوت 11 ادامه می‌دهد و قصد دارد تا از یک عضو جدید دیگر در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند. این دستگاه با شماره مدل 22095RA98C و نام تجاری ردمی نوت 11R در وبسایت اپراتور مخابراتی China Telecom ظاهر شده است. همچنین در این میان فهرست مشخصات هندست مذکور نیز به معرض نمایش گذاشته شده است.

این هندست مجهز به پیکره‌بندی دوربین دوگانه روی پنل پشتی و سخت‌افزاری آشنا خواهد بود. در واقع این هندست از مشخصاتی مشابه با پوکو M4 5G برخوردار است. تمامی مشخصات ردمی نوت 11R با اسمارت‌فون پوکو مطابقت دارد. این هندست مجهز به دوربین‌های دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

این اسمارت‌فون با محوریت یک نمایشگر 6.58 اینچی و حسگر اثرانگشت یکپارچه با کلید پاور در قسمت جانبی بدنه عرضه خواهد شد. حداکثر ظرفیت حافظه داخلی برابر با 128 گیگابایت خواهد بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که ورژنی از این گجت با حافظه رم 8 گیگابایتی در بازار چین قابل دسترس خواهد بود. این در حالیست که پوکو M4 5G مجهز به 4 یا 6 گیگابایت رم است.

ردمی نوت 11R با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. رابط کاربری گوشی به منظور هماهنگی هرچه بیش‌تر با نیازمندی‌های مخاطبان محلی، تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد. مدل تراشه مورد استفاده در این هندست هنوز تائید نشده است؛ اما احتمالا کماکان شاهد به‌کارگیری تراشه Dimensity 700 ساخت شرکت مدیاتک خواهیم بود. با این‌حال برای روشن شدن موضوع بایستی منتظر انتشار اطلاعات رسمی از جانب برند ردمی باشیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH