شیائومی 12 لایت NE 5G در پایگاه داده FCC رویت شد

اوایل وقت دیروز گزارشی پیرامون اسمارت‌فون شیائومی 12 لایت NE 5G منتشر شد که از دریافت گواهینامه IMDA سنگاپور توسط این هندست حکایت داشت. همچنین گزارش مذکور مدعی شد که این گجت در آینده روانه بازارهای جهانی خواهد شد. اکنون این اسمارت‌فون در پایگاه داده FCC رویت شده و برخی ویژگی‌ها و مشخصات آن نیز اعلام شده است.

بر اساس اطلاعات فهرست، شیائومی 12 لایت NE 5G با شماره مدل 2210129SG با قابلیت پشتیبانی از اتصال وای‌فای 2 بانده، بلوتوث، GNSS و NFC روانه بازار خواهد شد. همچنین از جنبه نرم‌افزاری نیز این هندست احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار خواهد شد.

همچنین فهرست FCC نشان می‌دهد که شیائومی 12 لایت NE 5G با 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این مدل‌ها مجهز به 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی هستند. این موضوع بدان معناست که شیائومی 12 لایت NE 5G با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل سفارش خواهد بود. نهایتا این هندست همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد. پایگاه داده FCC به جز این موارد به هیچ‌گونه اطلاعات دیگری پیرامون هندست آینده شیائومی اشاره نکرده است.

کمپانی چینی طی سال گذشته اقدام به عرضه اسمارت‌فون شیائومی 11 لایت NE 5G در بازار هندوستان کرد. این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 778G ساخت کوالکام به‌همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. باتری مورد استفاده در این گجت نیز دارای ظرفیت 4250 میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. 

شیائومی 11 لایت NE 5G

از جنبه امکانات اپتیکی نیز شیائومی 11 لایت NE 5G مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول تله‌ماکرو 5 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی تعبیه شده روی پنل جلویی دستگاه نیز از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. 

 

شیائومی 12 لایت NE 5G در پایگاه داده FCC

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH