نتایج تست بنچمارک گوگل پیکسل 7 پرو پیش از معرفی آن منتشر شد

یکی از کارشناسان وبسایت 91Mobiles با نام Yogesh Brar اخیرا به نتایج تست بنچمارک اسمارت‌فون گوگل پیکسل 7 پرو دست یافته است. نتایج مربوط به تست‌های بنچمارک AnTuTu و گیک‌بنچ در توئیتر به اشتراک گذاشته شده و با مقایسه آنها می‌توان به پیشرفت‌های تراشه نسل جدید تنسور نسبت به مدل نسل قبلی پی برد.

Yogesh Brar با انتشار یک توئیت اعلام کرد: “گوگل پیکسل 7 پرو در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1068 و 3149 را کسب کرده است. همچنین امتیاز این اسمارت‌فون در اپلیکیشن بنچمارک Antutu V9 برابر با 801116 است. این امتیازات کم و بیش به تراشه‌های اسنپ‌دراگون 888 و 888 پلاس نزدیک هستند. تراشه تنسور G2 همچنان در جایگاهی پایین‌تر از تراشه‌های پرچم‌دار قرار دارد؛ اما در زمینه عملکرد پردازنده سیگنال تصویر (ISP) و هوش مصنوعی کماکان پیشتاز خواهد بود. با این تفاسیر آیا شما هم برای رونمایی از سری پیکسل 7 گوگل هیجان‌زده هستید؟”

بر اساس اعلام Yogesh Brar، تراشه تنسور G2 به‌کارگیری شده در پیکسل 7 پرو موفق به کسب امتیازاتی قابل مقایسه با تراشه‌های اسنپ‌دراگون 888 و اسنپ‌دراگون 888 پلاس شده است. به‌نظر می‌رسد که این موضوع با اطلاعات لو رفته طی ماه گذشته مبنی بر افزایش جزئی سرعت فرکانس در تراشه تنسور G2 مطابقت دارد.

انتظار می‌رود که چیپست جدید با پیشرفت‌های عمده در حوزه ISP، اعمال مرتبط با یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی روانه بازار شود. بر اساس شایعات منتشر شده تا به این لحظه به‌نظر می‌رسد که تنسور G2 نسخه اصلاح شده نخستین نسل تراشه تنسور خواهد بود. کارشناسان امیدوارند که تراشه تنسور G2 با عملکرد حرارتی بهتر، مودم با اتصال و پایداری مطلوب‌تر و در کل مصرف بهینه‌تر شارژ باتری به بازار عرضه شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH