Google Home

معرفی برنامه گوگل هوم برای تمامی اسمارت واچ‌هایی که از سیستم عامل Wear OS 3 پشتیبانی می‌کنند

روز پنجشنبه در رویداد گوگل، ما شاهد رونمایی این غول فناوری از نسخه پوشیدنی برنامه Google Home بودیم، اما برخلاف انتظار‌ها، گوگل این برنامه‌ را نه تنها برای پیکسل واچ، بلکه برای تمامی اسمارت واچ‌هایی که از سیستم عامل Wear OS 3 پشتیبانی می‌کنند معرفی کرد.

در جریان رویداد Made by Google که دیروز برگزار شد، نسخه به‌روز شده‌ای از برنامه Google Home در فروشگاه گوگل پلی منتشر شد. اگرچه انتظار می‌رفت این برنامه ابتدا فقط برای Pixel Watch عرضه شود، اما در کمال تعجب، کاربران ساعت‌های هوشمند دیگر نیز بدون می‌توانند بدون هیچ مشکلی این برنامه را دانلود و نصب کنند.

البته که محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. برای مثال، ساعت‌های هوشمند برای دانلود این برنامه حتما باید از Wear OS 3 یا جدیدتر پشتیبانی کنند. همچنین این برنامه هنوز فقط یک پیش‌نمایش عمومی یا اصطلاحا بتا است، بنابراین این امکان وجود دارد که شاهد مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری باشیم. علاوه بر این، برخی از ویژگی‌های این برنامه هنوز در نسخه بتا قابل استفاده نیستند.

به گفته Android Central، این برنامه در حال حاضر با Galaxy Watch 5 ،Watch 5 Pro ،Watch 4 ،Watch 4 Classic و Montblanc Summit 3 سازگار است. بنابراین پس از نصب آن، می‌توانید دستگا‌های هوشمند خانه خود را کنترل کنید، مانند چراغ‌‌ها یا ترموستات هوشمند.

اگرچه که در حال حاضر اساساً فقط یک نسخه بتا است، احتمالا نسخه کامل نرم‌افزار نیز آماده باشد.

Google Home

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH