پیکسل تبلت گوگل با وجود یک داک اسپیکر به نمایشگر هوشمند تبدیل خواهد شد

روز پنج‌شنبه گذشته و پس از مدت‌ها انتظار بالاخره شرکت گوگل از اسمارت‌فون‌های پیکسل 7، پیکسل 7 پرو و ساعت هوشمند پیکسل واچ سما رونمایی کرد. با این‌حال در این مراسم از محصول دیگری موسوم به پیکسل تبلت نیز رونمایی شد. این تبلت پیش‌‌تر و طی ماه مه برای نخستین بار به معرض نمایش گذاشته شد. در آن زمان اعلام شد که این تبلت تا سال 2023 عرضه نخواهد شد. اما خوشبختانه گوگل اخیرا تصمیم گرفت تا جزئیات بیش‌تری را در رابطه با این گجت به اشتراک بگذارد.

پیکسل تبلت مجهز به یک داک اسپیکر شارژی (احتمالا به‌صورت آپشنال) خواهد بود. تبلت در صورت اتصال به داک اساسا شبیه به یک نمایشگر هوشمند خواهد شد؛ چرا که دستیار صوتی گوگل اسیستنت آماده شنیدن فرامین صوتی بوده و کاربران می‌توانند از آن در حالت هندزفری استفاده کنند. البته این ابزار امکان کنترل دستگاه‌های مربوط به خانه هوشمند را نیز فراهم می‌کند.

گوگل اعلام کرده که این داک موجب می‌شود تا پیکسل تبلت از یک دستگاه درون کشوی منزل به یک بخش لاینفک از زندگی کاربران تبدیل شود. نتایج تحقیقات نشان می‌دهند که تبلت‌ها عموما در منزل هستند؛ اما تنها برای بخش کوچکی از روز مفید واقع شده و برای سایر اوقات روز احساس یک دستگاه بلا استفاده را تداعی می‌کنند. در چنین شرایطی تبلت‌ها یا در مکانی نامناسب قرار گرفته و یا داخل یک کشو پنهان می‌شوند. در چنین شرایطی تبلت‌ها مستعد خاموش شدن یا اتمام شارژ باتری هستند.

استفاده از داک احتمالا تمامی این مشکلات را برطرف نموده و به صرفه‌جویی در هزینه‌های کاربران کمک خواهد کرد. در واقع پیکسل تبلت با وجود این داک به راحتی می‌تواند جایگزین یک اسپیکر هوشمند یا یک نمایشگر هوشمند شود. غول جستجوگر خاطرنشان می‌کند که پیکسل تبلت با مواد اولیه ممتاز و پوشش درجه یک تولید شده و دارای زوایایی هموار و گرد شده است. این موضوع موجب می‌شود تا پیکسل تبلت به یک جزء لاینفک از خانواده پیکسل تبدیل شود. گوگل اعلام کرده که این تبلت دارای یک پوشش نانوسرامیک ممتاز بوده و در عین زیبایی از قابلیت حمل‌پذیری بالایی برخوردار است.

همچنین انتظار می‌رود که پیکسل تبلت مجهز به یک نمایشگر زیبا و تراشه تنسور G2 باشد. این تراشه در اسمارت‌فون‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به‌کارگیری شده است. بنابراین شکی نیست که پیکسل تبلت یک دستگاه رده بالا به‌شمار خواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH