تلویزیون ردمی گیمینگ اکس پرو

شیائومی از تلویزیون ردمی گیمینگ اکس پرو رونمایی کرد

غول فناوری چینی که همین چند روز پیش با انتشار گزارش مالی سه ماه سوم صنعت گوشی‌های هوشمند عنوان برترین شرکت چینی فعال در صنعت موبایل را به خود اختصاص داد، در جدیدترین حرکت خود سراغ یک تلویزیون گیمینگ از برند ردمی رفته است. تلویزیون ردمی گیمینگ اکس پرو جدیدترین محصول تولیدی شیائومی است که به عنوان یک تلویزیون هوشمند معرفی شده است. این تلویزیون در دو مدل 65 و 75 اینچی ارائه می‌شود. قیمت در نظر گرفته برای مدل کوچک‌تر 414 دلار معادل 2999 یوآن است و قیمت مدل بزرگ‌تر 595 دلار معادل 4299 یوآن عنوان شده است.

به غیر از قیمت جذاب، تلویزیون ردمی گیمینگ اکس پرو مشخصات بسیار خوبی هم دارد. این دستگاه از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و MEMC بیش از 120 هرتز در تمام مدل‌هایش پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون از نور پس‌زمینه پارتیشن‌بندی شده در سطح سخت‌افزار بهره می‌‌برد که می‌تواند به تنظیم روشنایی در سطح 4096 دست پیدا کند. پشتیبانی از قابلیت VRR از جمله دیگر امکانات این تلویزیون است. به وسیله این ویژگی، دستگاه می‌تواند به صورت هوشمند نرخ تازه‌سازی صفحه را با نرخ تازه‌سازی خروجی بازی مطابقت دهد و از لرزش صفحه جلوگیری کند.

به عنوان یک تلویزیون گیمینگ، ردمی گیمینگ اکس پرو رزولوشن 3840 در 2160 دارد و 94 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. پشتیبانی از دالبی ویژن و دالبی اتموس را هم به لیست بلند امکانات این تلویزیون اضافه کنید. تلویزیون هوشمند شیائومی هنگامی که تشخیص می‌دهد کاربر در حال بازی کردن است، به صورت خودکار حالت ALLM را فعال می‌کند. در این حالت، دیگر فعالیت‌های غیر ضروری تلویزیون متوقف می‌شود و تصویر با کمترین میزان تاخیر به نمایش گذاشته می‌شود.

از نظر عملکرد پردازشی، اکس پرو از پردازنده چهار هسته‌ای از نوع A73، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این تلویزیون از از استاندارد  FreeSync Premium شرکت AMC پشتیبانی می‌کند که به موجب این گواهینامه می‌توان آن را به کنسول‌های دستی، کنسول‌هایی مثل پلی استیشن و ایکس باکس و حتی رایانه‌های شخصی وصل کرد.

به لطف همکاری ردمی و Migu Kuaiyou،  و پشتیبانی تلویزیون ردمی گیمینگ اکس پرو از cloud gaming ، خریداران این دستگاه می‌توانند بیش از 40 عنوان از شاهکاهای دنیای بازی را بدون نیاز به دانلود کردن آنها، بازی کنند. تلویزیون معرفی شده به رابط‌های HDMI 2.1 و HDMI 2.02، پورت کابل شبکه، رابط USB 2.02، ورودی AV و ورودی آنتن مجهز شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH