گوشی جدید گوگل با طراحی مشابه پیکسل 7 پرو منتشر شد

اسمارت‌فون‌های گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در اوایل ماه اکتبر روانه بازار شدند. با این‌حال برخی شایعات نشان می‌دهند که غول جستجوگر کماکان در تدارک تولید 2 دستگاه پیکسلی جدید است. دستگاه اول پیکسل فولد نام داشته و شایعات پیرامون آن از مدت‌ها قبل در حال انتشار هستند؛ اگرچه این محصول شاید هرگز به‌طور رسمی توسط گوگل معرفی نشود. دستگاه دوم پیکسل 7a است که احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد.

اکنون یک گزارش جدید نشان می‌دهد که گوگل سرگرم توسعه یک اسمارت‌فون رده بالا ناشناخته از سری پیکسل 7 با اسم رمز G10 است. در ادامه به بررسی برخی جزئیات لو رفته پیرامون این محصول می‌پردازیم.

وبسایت 91mobiles با همکاری فردی با نام Kuba Wojciechowski موفق به شناسایی دستگاه آینده گوگل پیکسل با اسم رمز G10 شده است. بر اساس گزارشات، این گوشی مجهز به نمایشگری با ارتفاع 155 میلی‌متر، عرض 71 میلی‌متر و رزولوشن 3120×1440 پیکسل خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها ابعاد این نمایشگر با پنل 6.7 اینچی به‌کارگیری شده در گوگل پیکسل 7 پرو یکسان است.

بعلاوه برخی گزارشات نشان می‌دهند که پیکسل G10 از طراحی مشابه با سری پیکسل 7 برخوردار خواهد بود. این گجت دارای بدنه‌ای با زوایای گرد شده بوده و نمایشگر آن مجهز به یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی است. بعلاوه ظاهرا نمایشگر این اسمارت‌فون توسط شرکت BOE تولید خواهد شد. این شرکت چینی مسئولیت تامین نمایشگرهای مورد نیاز برای برخی مدل‌های آیفون اپل را نیز بر عهده دارد. بعلاوه این گوشی از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تولید شده توسط کمپانی کوالکام بهره خواهد برد.

در حال حاضر پیرامون اسمارت‌فون پیکسلی آینده گوگل جزئیات بسیار محدودی منتشر شده است. در این گزارش خاطرنشان شده که پیکسل G10 احتمالا نمونه اولیه یک اسمارت‌فون در مرحله اولیه توسعه آن به‌شمار می‌رود. این مدل احتمالا پیش از سری پیکسل 8 معرفی شده و موفقیت سری پیکسل 7 طی سال جاری را تکرار خواهد کرد. با این‌حال احتمالا طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون خواهیم بود.

جدیدترین سورس کد منتشر شده از سری پیکسل 7 به اسامی رمز 2 دستگاه آینده گوگل موسوم به Felix و Lynx اشاره نموده است. Felix به گوشی تاشو پیکسل فولد اشاره دارد؛ دستگاهی که در رابطه با عرضه آن نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. اسم رمز Lynx نیز احتمالا متعلق به پیکسل 7 اولترا یا گوشی افسانه‌ای پیکسل 7 مینی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH