تبلیغات در اپ استور

اپل تبلیغات مربوط به اپلیکیشن‌های شرط‌بندی را متوقف می‌کند

چند روز پیش در یک مطلب به سیاست‌های جدید تبلیغی اپل در اپ استور پرداختیم و عنوان کردیم که شرکت قصد دارد با افزایش فضای تبلیغاتی در اپلیکیشن خود، درآمد تبلیغاتی‌اش را افزایش دهد.

در همان مطلب اشاره شد که کاربران به زودی در تب Today و بالای لیست You Might Also Like نیز شاهد تبلیغات خواهند بود. حالا خبر رسیده که فضاهای تبلیغاتی جدید اپ استور را که به گفته اپل، محل‌های بسیار خوبی برای تبلیغات هستند، چند سرویس شرط‌بندی خریداری کرده‌اند.

همین مسئله موجب شده تا مخالفان شرط‌بندی و قمار و همچنن فعالان در زمینه اعتیاد به قمار دست به اعتراض بزنند و بتوانند همراهی کاربران بسیاری را نیز جلب کنند. در واکنش به موج اعتراضات، اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تبلیغات برای چنین اپلیکیشن‌هایی را متوقف می‌کند.

البته به نظر می‌رسد این تصمیم اپل چندان پایدار نخواهد بود. در بیانیه‌ای که در همین رابطه انتشار یافته، صحبتی از مدت زمان توقف تبلیغات برای سرویس‌های شرط‌بندی نشده است. به احتمال فراوان شرکت برای تبلیغ سرویس‌های شرط‌بندی قوانین جدیدی را وضع کند و ادامه تبلیغات برای این سرویس‌ها در اپ استور را تحت قوانین جدید انجام دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH