کانسپت Jetta GLI Performance فولکس واگن با 350 اسب بخار در SEMA رونمایی شد + تصویر

همین دیروز بود که شرکت فولکس واگن از محصولات جدید خود در نمایشگاه SEMA در لاس وگاس رونمایی کرد.

حالا نیز این خودروساز مستقر در ولفسبورگ از خودروی دیگر خود رونمایی کرده است که اولین حضور او در این نمایشگاه تجهیزات تخصصی در لاس وگاس است.

خودروی Jetta GLI Performance فولکس واگن مشابه نسخه سدان اسپرتی است که در اتومبیل‌رانی از آن استفاده می‌شد که به نوعی دارد به خودروهای قدیمی در این حوزه ادای احترام می‌کند.

اما در این خودرو ویژگی‌های ظاهری و سخت‌افزاری زیادی آپدیت شده‌اند در نتیجه این دستگاه بسیار قوی‌تر از Jetta GLI خواهد بود.

خب حالا اگر بخواهیم به ویژگی‌های ظاهری در بیرون خودرو بپردازیم، در ابتدا باید به گلگیرهای جلو و عقب 0.8 اینچی اشاره کنیم. این گلگیرها پهن‌تر شده که ظاهر قدرتمندتری را به این سدان کوچک می‌دهد. گلگیرها با حاشیه‌های جانبی بزرگ و ورودی‌های هوا در سپر جلو هماهنگی زیادی دارد. بدنه خودرو به رنگ مشکی مات بوده که دارای روکش وینیل سفارشی با تم شش ضلعی است. حضور چرخ‌های مونوبلاک روتیفرم 20 اینچی ظاهر جذاب خودرو را تکمیل می‌کند. گفته شده است می‌توان این خودروها را با روکش‌های سفارشی‌ نیز خریداری کرد.

با این حال، ویژگی‌های زیر کاپوت خودرو نیز بسیار جالب و دیدنی است. بیایید آنها را باهم بررسی کنیم. کانسپت Jetta GLI Performance فولکس واگن به موتور 2.0 لیتری استوک مجهز بوده که بسته عملکردی جدیدی از RacingLine را نیز دارا می‌باشد. این بسته شامل ورودی هوای سرد فیبر کربن، خنک کننده جدید داخلی خودرو، ابزار تنظیم و خنک‌کننده روغن و سایر ارتقاهای سخت‌افزاری است. موتور خودرو همچنین به قدرتی معادل 350 اسب بخار (261 کیلووات) مجهز شده و 372 پوند فوت (504 نیوتن متر) گشتاور دارد. این مقدار از 228 اسب بخار (170 کیلووات) و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) گشتاوری که کارخانه ارائه می‌داد بیشتر خواهد بود.

در خودرو جعبه دنده شش سرعته دستی وجود دارد که به کلاچ ارتقا یافته وصل می‌شود و در نتیجه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. میزان شتاب خودرو هنوز اعلام نشده است اما انتظار می‌رود زمان آن در 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) حدود پنج ثانیه باشد.

ترمزهای به کار رفته در کانسپت Jetta GLI بسیار عالی و منحصر به‌فرد است؛ این سیستم توسط کیت ترمز کولیس فورجی شش پیستونی جدید با دیسک‌های کربن سرامیکی تامین می‌شود. یک کیت تعلیق کویل‌اور نیز در خودرو قرار گرفته است. فنرهای موجود در آن پایین‌تر آمده و پایه‌های آن نیز قابلیت تنظیم شدن دارند. این سیستم تعلیق همان چیزی است که هر کاربری انتظار آن را دارد. فولکس واگن نیز اعلام کرده است که این ترمزها کاری می‌کنند که وقتی در خودرو نشسته‌اید حس راحتی که در خانه خود دارید، را تجربه کنید.

حالا سوالی که پیش می‌آید این است که آیا این خودرو در صف تولید قرار خواهد گرفت یا خیر. پاسخ این سوال این است که بله ولی نه به این شکل.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH