ماشین تا 600 میلیون تومان چی بخریم؟

خریدن خودرو کار به نسبت دشواری است، مخصوصا وقتی که گزینه‌های زیادی با امکانات متفاوت و قیمت‌های متنوع داشته باشید. در این مقاله قرار است چندین ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان را باهم از نظر کارایی، قیمت و ویژگی‌های فنی مقایسه کنیم؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

شما می‌توانید در این مقاله پر فروش‌ ترین خودرو های تاریخ را ببینید و در لیست زیر می‌توانید ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان را مشاهده کنید:

  • دنا پلاس توربو اتوماتیک
  • تارا اتوماتیک صفر کیلومتر
  • ام‌وی‌ام x22
  • پژو 207 اتوماتیک صفر کیلومتر
  • ام‌وی‌ام x22 پرو
  • ام‌وی‌ام x33s مدل 99
  • تندر 90 پلاس مدل سال 90
  • جک s3 مدل 98
  • چری تیگو 5 مدل 97
  • رنو ساندرو استپ وی مدل 97
  • چانگان CS35 مدل 98
  • تویوتا کمری مدل 2006
  • مرسدس بنز c-class 2009

بهترین ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان

دنا پلاس توربو اتوماتیک

خودروی دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از خودروهای سدان جذابی است که می‌توان نسخه صفرکیلومتر آن را در بازه 500 میلیون تومان خریداری کرد. این خودرو به ویژگی‌هایی مثل کابین با فضای بزرگ و صندوق عقب جادار مجهز شده است.

ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان
دنا پلاس توربو اتوماتیک

به راحتی می‌توان لوازم یدکی و لوازم بدنه این خودرو را در بازار پیدا کرد. اگر هم قصد فروش چنین خودرویی را دارید، به دلیل استقبال خوب علاقمندان، به آسانی می‌توان آن را در بازار فروخت. موتور 1.7 لیتری توربو شارژ این خودرو قدرت 155 اسب بخار و گشتاوری معادل با 210 نیوتن متر تولید می‌کند. گیربکس 6 دنده اتوماتیک خودرو این نیرو را تامین می‌کند. همچنین خودرو به ویژگی‌هایی مانند کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، صندلی‌های برقی جلو، سانروف، آینه‌های برقی جانبی تاشونده، نمایشگر لمسی و ایربگ مجهز شده است.

تارا اتوماتیک صفر کیلومتر

علاقمندان می‌توانند ماشین صفرکیلومتر تارا اتوماتیک را در بازه قیمتی ۶۰۰ میلیون تومان بخرند. این خودرو به موتور ارتقا یافته TU5P و گیربکس 6 دنده اتوماتیک AT مجهز شده است. اگر دقت کرده باشید این خودرو نسبت به سایر محصولات ایران خودرو طراحی جدیدتری دارد.

تارا اتوماتیک صفر کیلومتر

تارا حتی به استانداردهای مطابق با روز دنیا نیز هماهنگ شده است. تارا اتوماتیک به ویژگی‌هایی همچون سیستم‌ پایداری، ایربگ، سیستم کنترل سرعت، نمایشگر لمسی، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، صندلی‌های برقی، سانروف و غیره مجهز شده است.

ام‌وی‌ام X22

ماشین ام‌وی‌ام X22 قیمتی تا ۶۰۰ میلیون تومان دارد. موتور توربوشارژ سه سیلندری این خودرو حجم یک لیتری دارد و یک گیربکس 9 سرعته نیز با آن همراه شده است.

ام‌وی‌ام X22

مدل اسپرت اکسلنت این خودرو نیز کراس‌اوور کوچکی است که به گیربکس 4 سرعته اتوماتیک مجهز شده است، در نتیجه استهلاک کمتری خواهد داشت. این مدل دارای کیفیت بنزین و روغن بهتری هم هست.

پژو 207 اتوماتیک صفر کیلومتر

پژو 207 اتوماتیک صفر کیلومتر یکی از خودروهایی است که می‌توان آن را در بازه قیمتی خودرو تا 600 میلیون تومان خریداری کرد. شاید این میزان قیمت برای یک هاچبک صفر کیلومتر خیلی گران به نظر برسد، ولی باید گفت که ارزشش را دارد! زیرا این خودرو امکانات خوبی دارد، عملکرد و کارایی قابل قبولی را نیز به کاربر ارائه می‌دهد و البته می‌توان آن را در بازار خرید و فروش کرد.

ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان
پژو 207 اتوماتیک صفر کیلومتر

این خودرو دارای موتور TU5 بوده در نتیجه وسایل یدکی آن به راحتی در بازار پیدا می‌شود و راننده دچار دردسر نخواهد شد.

ام‌وی‌ام X22 پرو

ام‌وی‌ام X22 پرو خودروی جدیدی است که می‌توان تا بازه 600 میلیون آن را خریداری کرد. نمایشگر لمسی 9 اینچی در مرکز کابین قرار گرفته و سیستم تهویه مطبوع باعث می‌شود همیشه هوای تازه را در خودرو استشمام کنید.

ام‌وی‌ام X22

موتور 1.5 لیتری خودرو قدرتی برابر با 116 اسب‌ بخار قدرت داشته و 143 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو علاوه بر ویژگی‌های جذابی که دارد، به دو ایربگ برای محافظت بیشتر در حین صوانح مجهز شده است. سیستم کمک ترمز ABS و EBD نیز برای محافظت بیشتر در خودرو تعبیه شده‌اند.

ام‌وی‌ام X33s مدل 99

خودروی ام‌وی‌ام ایکس 33 اس خودرویی است که در سال 99 تولید شده و دارای یک شاسی یکپارچه است. این خودرو به گیربکس 5 دنده اتومات و موتور 2 لیتری مجهز شده که 139 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و همچنین می‌تواند گشتاوری معادل 180 نیوتن متر داشته باشد.

ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به کنترل پایداری و سرعت در سرازیری، سنسور باد تایر، فرمان برقی و صندلی‌های جلوی گرم‌شونده اشاره کرد. همچنین خودرو می‌تواند حجم باکی برابر با 55 لیتر داشته باشد.

تندر 90 پلاس مدل سال 90

این خودروی فرانسوی که تولید سال 90 است، اتوماتیک بوده و هم اکنون نیز افراد زیادی خواهان آن هستند. این خودرو در مدل دستی خود 5 دنده بوده و مدل اتوماتیک نیز 4 دنده عرضه می‌شود.

تندر 90 پلاس

موتور قدرتمند آن نیز می‌تواند 105 اسب بخار قدرت تولید کند و حداکثر گشتاوری معادل 140 نیوتن متر داشته باشد. گنجایش باک بنزین تندر 90 پلاس 50 لیتر بوده و حجم صندوق بار آن نیز 510 لیتر تخمین زده شده است. تندر نود پلاس یک خودروی به شدت به صرفه و اقتصادی هم از نظر قیمتی و هم از نظر کارایی است.

جک S3 مدل 98

این ماشین نیز در بازه قیمتی ۶۰۰ میلیون تومان قرار دارد که البته ساخت سال 98 است. موتور 1.6 لیتری جک باعث شده از لحاظ عملکرد خیلی عالی بنظر نرسد؛ این موتور می‌تواند قدرتی برابر با 107 اسب بخار تولید کند. این خودرو در بازار به آسانی به فروش رفته، خدمات پس از فروش خوبی داشته و به راحتی می‌توانید قطعات یدکی آن را نیز خریداری کنید.

ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان
جک S3 مدل 98

کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری، سنسور فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین عقب، تهویه اتومات و سانروف از دیگر ویژگی‌های خودروی مذکور است.

چری تیگو 5 مدل 97

این خودرو در بازه قیمتی 600 میلیون تومان است. طبق اعداد ارائه شده این خودرو از نظر شتاب و عملکرد خیلی عالی عمل نمی‌کند. خدمات پس از فروش خوبی دارد و به راحتی می‌توان لوازم یدکی آن را در سراسر کشور پیدا کرد.

چری تیگو 5 مدل 97

موتور خودرو از نوع تنفس طبیعی بوده و در کل می‌توان گفت برای یک خانواده ایرانی ماشین خوبی خواهد بود.

رنو ساندرو استپ وی مدل 97

این خودرو در بازه قیمتی 500 میلیون قرار می‌گیرد. اگر از لحاظ کیفیت بخواهیم این خودرو را با خودروی دیگری مقایسه کنیم، آن تندر پلاس خواهد بود. ولی فرق رنو ساندرو با رنو تندر در این است که ساندرو بدنه‌ خودروهای کراس‌اور را دارد.

رنو ساندرو استپ وی مدل 97

این خودرو از لحاظ موتور، فضای داخلی کابین، کیفیت فنی و ویژگی‌های اضافی در سطح خوبی قرار داشته و می‌تواند نیازهای افراد را تامین کند. البته در بحث ظاهر دیگر از این خبرها نیست چون ظاهر کابین و امکانات موجود خیلی جذاب نیست! ولی خب حداقل کابین جاداری دارد.

چانگان CS35 مدل 98

این خودرو با طراحی و ظاهر مناسبی که دارد علاوه بر ویژگی‌های فنی خوب خود یکی از خودروهای موفق در بازار بوده و به همین دلیل در لیست بهترین ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان ما جای می‌گیرد.

ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان

موتور 1.6 لیتر این خودرو قدرتی برابر با 123 اسب بخار داشته و می‌تواند 160 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب 15 ثانیه‌ای دارد و به شاسی یکپارچه مجهز شده است. همچنین پیشرانه خودرو نیز از نوع 4 سیلندری است.

تویوتا کمری مدل 2006

این خودرو محصول سال 2006 بوده و با توجه به سواری نرمی که دارد، آرامش را به ارمغان می‌آورد. طراحی ظاهری و داخلی خودرو در عین ساده بودن بسیار محبوب بوده است. سیستم جعبه‌دنده‌ای که خودرو از آن استفاده کرده، 6 دنده بوده که به دو صورت خودکار و دستی ارائه می‌شود.

تویوتا کمری مدل 2006

پیشرانه خودرو بسیار نرم بوده و با جعبه‌دنده نیز هماهنگ است. پایداری این خودرو جوری است که راننده به راحتی می‌تواند خودرو را در سر پیچ‌ها کنترل کند. شتاب‌گیری و چالاکی تویوتا جوری است که در بین رقبای شهری کسی مقابلش وجود نخواهد داشت. همچنین کابین جادار، سواری نرم و راحت، شتاب خوب، دوام بالا و خدمات پس از فروش مناسب از جمله ویژگی‌های این خودرو است.

مرسدس بنز c-class 2009

این نسخه از مرسدس بنز به عنوان یک سدان کوچک محسوب می‌شود که تجهیزات و امکانات خوبی را به علاقمندان ارائه می‌دهد و سیستم تعلیق نرم‌تری هم نسبت به نسخه قبلی دارد. موتور این خودرو توانسته قدرتی معادل با 141 اسب بخار داشته باشد و همچنین گشتاوری برابر با 220 نیوتن متر تولید کند.

ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان
مرسدس بنز c-class 2009

حداکثر سرعت این خودرو 223 کیلومتر در ساعت است. همچنین مرسدس بنز توانسته استاندارد آلایندگی یورو 4 را از آن خود کند. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به کروز کنترل، سنسور پارک، سنسور باران، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا، آینه‌های برقی خود گرم‌شونده، روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌ها و مه شکن جلو و عقب اشاره کرد. این مدل گرچه قدیمی‌ است اما به واسطه سابقه خوبش قطعا در لیست بهترین ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان جای می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH