پلتفرم ویل آلرت و رمزرارز شیبا اینو

۳٫۳ تریلیون رمزارز شیبا اینو به یک کیف پول ناشناس منتقل شد!

پلتفرم بلاک‌چین ویِل آلرِت (Whale Alert) که وظیفه ردیابی نقل و انتقالات ارزهای دیجیتالی بزرگ را در حین وقوع انجام می‌دهد، خبری مبنی بر انتقال مشکوک ۳٫۳ تریلیون شیبا اینو به یک کیف پول ناشناس منتشر کرده است.

بر اساس داده‌های تحلیلی اتر اسکن (Etherscan)، نشانی پستی دریافتی در حال حاضر خالی است، چون تمام ۳,۳۶۸,۲۶۷,۵۲۹,۷۰۱ شیبا به یک کیف پول خالی جدید منتقل شده است. این انتقال ممکن است پرده از نهنگ‌های تازه رمزارز مزبور بردارد. این رقم معادل ۴۱,۷۳۰,۵۶۱ دلار است.

بر اساس اطلاعات به‌ اشتراک‌گذاری شده از سوی پلتفرم ردیابی کیف پولِ ویِل اِستَتس (WhaleStats)، اکنون ۱۰۰ نهنگ ممتاز در زنجیره اتریوم، رقمی به معادل ۱۰۰،۱۱۴،۳۱۲ دلار شیبا اینو در کیف پول خود نگه‌داری می‌کنند. این رقم، ۳٫۸۶ درصد از سبد ارز دیجیتال آن‌ها را دربرمی‌گیرد.

پلتفرم شیب‌بِرن (Shibburn) که نقل و انتقالات رمزارز شیبا اینو را به کیف پول‌های «دوزخی» ردیابی می‌کند، در گزارشی اعلام کرد که در طی ۲۴ ساعت گذشته، کمتر از ۵۰۰ میلیون شیبا از گردش خارج شده و به نشانی‌های بن‌بست منتقل شده‌اند.

نرخ توکن سوزی شیبا نزدیک به ۱۰۰ درصد کاهش‌یافته است. پلتفرم شیب‌برن در تاریخ ۳ نوامبر گزارشی داد که ۲۲,۲۴۸,۱۴۴ شیبا اینو به کیف پول‌های مرده ارسال شده است. در طی ۲۴ ساعت گذشته، این مقدار تنها به ۴۲۴۲۶۸ میم‌کوین کاهش‌یافته است، مگر این‌که امروز اختلالی در ردیابی نرخ توکن‌ سوزی پلتفرم به وجود آمده باشد.

اوایل ۴ نوامبر، رمزارز شیبا در نمودار ساعتی رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرد. سپس قیمت رمزارز مذکور به میزان ۴٫۱ درصد کاهش پیدا کرد و اکنون دوباره در حال افزایش است. همچنین این رمزارز رشد ۲٫۵ درصدی را به دست آورده است و در صرافی کوین بیس با قیمت  ۰٫۰۰۰۰۱۲۱۷ دلار معامله می‌شود.

اخیراً رمزارز شیبا اینو از رمزارز دوج‌کوین جدا شد، به‌محض جدایی این دو رمزارز از هم، قیمت دوج‌کوین سقوط و قیمت شیبا در بازار صعود کرد. علاوه بر این، بازی کارتی «شیبا اترنیتی» (Shiba Eternity) که اخیراً راه‌اندازی شده است، نزدیک به ۲۵۰ هزار بار از طریق پلتفرم‌های بازار موبایل در سراسر جهان دانلود شده است. این یک نقطه عطف برای رمزارز شیبا در بازار کریپتو محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH