رندرهای جدید شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در با طراحی مشابه آیفون منتشر شدند

سری شیائومی 13 احتمالا به‌زودی و حتی تا پایان ماه نوامبر معرفی خواهد شد؛ چرا که به‌زودی شاهد رونمایی از تراشه مورد استفاده در این خانواده خواهیم بود. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که کوالکام احتمالا در روز 14 نوامبر (23 آبان ماه) از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 رونمایی خواهد کرد. بنابراین نخستین گوشی‌های مجهز به این پردازنده در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهند شد. امروز رندرهای جدیدی از اسمارت‌فون‌های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در فضای وب منتشر شده است.

این رندرها توسط 2 افشاگر مشهور با اسامی مستعار CompareDial و OnLeaks منتشر شده و به همان اندازه معتبر هستند. به‌نظر می‌رسد که شیائومی 13 حال و هوای آیفون را خواهد داشت؛ چرا که از لبه‌های جانبی صاف و نمایشگر تخت بهره خواهد برد. همچنین ماژول دوربین به‌کارگیری شده در این اسمارت‌فون تا حدی به اوپو فایند ایکس 5 شباهت دارد. بعلاوه خطوط ترسیم شده میان سنسورهای دوربین، مشابه با الگوی پیش‌تر رویت شده در سری شیائومی 12 است. همچنین نمایشگر گوشی دارای حواشی باریک بوده و حفره کروی‌شکل دوربین سلفی نیز مطابق روال معمول به چشم می‌خورد.

کمپانی چینی به منظور کاستن از شباهت شیائومی 13 به آیفون از یک گلس با انحنای جزئی در قسمت پشتی بهره گرفته است. ظاهرا این موضوع به حمل آسان‌تر گوشی در دست کاربر کمک می‌کند. بر اساس شنیده‌ها این دستگاه از ابعادی معادل با 152.8×71.5×8.3 میلی‌متر برخوردار بوده و ضخامت گوشی با احتساب برجستگی ماژول دوربین به حداکثر 10.3 میلی‌متر خواهد رسید.

از سوی دیگر شیائومی 13 پرو مجهز به یک نمایشگر خمیده با حفره کروی‌شکل کوچک‌تر و ماژول دوربین بزرگ‌تر است. سیستم دوربین پشتی شامل 3 لنز با اندازه بزرگ‌تر است. بر اساس پیش‌بینی‌ها بهینه‌سازی سیستم اپتیکی این گوشی توسط شرکت لایکا انجام خواهد شد. انتظار می‌رود که شیائومی 13 پرو به‌همراه یک نمایشگر 6.7 اینچی E6 AMOLED با رزولوشن 2K، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی روانه بازار شود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری شیائومی 13 در حوالی ماه مارس 2023 در بازارهای بین‌المللی معرفی خواهد شد. این خانواده با امکاناتی نظیر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و فناوری شارژ بسیار سریع (احتمالا 120 واتی) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH