صندلی جدید اداری فولکس واگن با چراغ، بوق و سرعت 20 کیلومتر در ساعت رونمایی شد

شرکت خودروسازی فولکس واگن ادعا کرده است که این شرکت موفق شده یک صندلی اداری بسازد که قادر است تا سرعت 20 کیلومتر در ساعت نیز حرکت کند. این صندلی پنج چرخ دارد که شاید کمی غیرعادی بنظر برسد!

علاوه بر این‌ها، این صندلی به باتری قابل تعویضی مجهز شده است که به صندلی این امکان را می‌دهد تا مسافت 12 کیلومتری (تقریبا 7.5 مایل) را به راحتی طی کند.

این صندلی نسبت به یک خودروی معمولی امکانات رفاهی بیشتری دارد!

از جمله این امکانات می‌توان به سنسور مجاورتی 360 درجه، دوربین پشتیبان، صندلی گلدوزی‌شده خود گرم‌شونده، نمایشگر لمسی، شارژر USB و گیره یدک‌کش اشاره کرد.

صندلی اداری فولکس واگن به یک یدک‌کش و کنترل‌های فیزیکی منحصر به‌فرد مجهز شده است؛ روی دسته دیگر این صندلی نیز نمایشگر لمسی قرار گرفته است

یدک‌کش یا حمل بار واقعا نکته عجیب این صندلی است چرا که باید به این فکر کرد که این صندلی آنقدر خوب و مقاوم طراحی شده است که می‌تواند اجسام بزرگتر و یا سنگین‌تر از خود را به راحتی بکشد.

چراغ‌های صندلی از نوع LED چشمک‌زن بوده، به کمربند ایمنی و بوق نیز مجهز شده است. فضای 0.17 فوت مکعبی نیز برای قرارگیری مدارک و لپ‌تاپ نیز وجود دارد.

به نظر می‌رسد که شرکت فولکس واگن سابقه خیلی خوبی در طرح فروش وسایل اینچنینی خود نداشته باشد؛ چون بیشتر وقت‌ها عرضه و ارائه این وسایل تنها جنبه تبلیغات دارند. این صندلی نیز تنها برای تبلیغ در حوزه بازاریابی شرکت فولکس واگن به کار رفته است؛ در نتیجه نباید خیلی برای طرح فروش آن منتظر باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH