مشخصات گوگل پیکسل 7a پیش از عرضه رسمی آن لو رفت

گوگل هر ساله مدل جدیدی از اسمارت‌فون‌های اقتصادی سری پیکسل A را روانه بازار می‌کند. اسمارت‌فون‌های مقرون‌به‌صرفه تولید شده توسط گوگل به کاربران امکان می‌دهند تا از تجربه کار با یک دوربین پیشرفته لذت ببرند. این دستگاه‌ها طرفداران زیادی داشته و مشخصا در میان علاقه‌مندان به فناوری‌های پردازش تصویر گوگل از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

بی‌تردید تکنیک‌های پردازش تصویر منحصربه‌فرد این برند، تعداد زیادی از کاربران را به سوی خود جذب می‌کنند. بر اساس شنیده‌ها گوگل سرگرم توسعه مدل جانشین پیکسل 6a بوده و اکنون مشخصات این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر شده است.

بر اساس اعلام یک افشاگر توییتری با شناسه Wojciechowski، دستگاه با اسم رمز Lynx مجهز به پیکره‌بندی دوربین تحت عنوان “Pixel 22 Mid-range” بوده و این عنوان برای مدل‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو معادل “Pixel 22 Premium” است. همچنین در اینجا یک نکته دیگر نیز وجود دارد. یک توسعه‌دهنده پیش‌تر ادعا کرده بود که سیستم دوربین اسمارت‌فون با اسم رمز Lynx (احتمالا همان گوگل پیکسل 7a) شامل سنسور 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ خواهد بود؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این حسگر کنار گذاشته شده است.

شخص افشاگر معتقد است که سنسور 50 مگاپیکسلی حین اجرای فرآیند تست 2 حسگر جدید برای اسمارت‌فون میان‌رده آینده گوگل مورد استفاده قرار گرفته است. وی با انتشار توییتی اعلام کرد که گوگل پیکسل 7a مجهز به نمایشگر 90 هرتزی، فناوری شارژ بی‌سیم و پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه با المان‌های جدید خواهد بود.

بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده، دستگاه Lynx مجهز به 2 دوربین یکی با نام “I10 wide” با سنسور IMX787 و دیگری با نام “I10 UW” با سنسور IMX712 خواهد بود. بدین‌ترتیب گوگل پیکسل 7a با وجود آرایه دوربین عریض و فوق‌عریض روی پنل پشتی خود مجموعا مجهز به 2 دوربین خواهد بود. در واقع شخص افشاگر به وجود ماژول تله‌فوتو هیچ اشاره‌ای نکرده است. سنسور IMX787 در مقایسه با مدل پیشین موسوم به IMX363 پیشرفت‌های قابل‌توجهی را تجربه نموده و احتمالا پیکسل 7a را به یک گزینه بهتر از نظر کیفیت دوربین در میان مدل‌های میان‌رده تبدیل خواهد کرد.

بعلاوه شخص افشاگر ادعا می‌کند که پنل نمایشگر 90 هرتزی پیکسل 7a با رزولوشن 1080p توسط شرکت سامسونگ تولید خواهد شد. برای مقایسه جالب است بدانید که پیکسل 6a مجهز به یک پنل 60 هرتزی است. همچنین پیکسل 7a با اسم رمز Lynx نخستین اسمارت‌فون مجهز به چیپست تنسور گوگل و تراشه وای‌فای-بلوتوث ساخت شرکت کوالکام موسوم به WCN6740 خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH