قیمت بیت‌کوین

تحلیل وضعیت بازار کریپتو؛ سقوط تاریخی قیمت بیت کوین و ظهور یک مهمان ناخوانده!

قیمت ارزهای دیجیتال همچنان در بازار روند نزولی خود را طی می‌کند و تحلیلگران در پیش‌بینی کف قیمت تازه بیت‌کوین و سایر سکه‌ها به مشکل خورده‌اند.

پس از ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال FTX، سرمایه‌گذاران تاکنون ۱۰۶۰۰۰ بیت‌کوین از صرافی‌های معتبر خارج کرده‌اند. بر اساس گزارش «کوین مارکت کپ»، قیمت بیت‌کوین اصلی در حال حاضر کاهش ۱۵٫۹ هزاردلاری را تجربه کرده است. این بزرگ‌ترین کاهش قیمت ارز دیجیتال در طی ۲۴ ساعت گذشته در طول هفته بوده است. ارزش ارز دیجیتال اصلی به حدود ۳۰۵ میلیارد دلار کاهش‌یافته است.

اتریوم (بهترین آلت‌کوین) که ارزش ۱۱۸۰ دلاری دارد، در هفته گذشته کاهش ۲۵ درصدی را تجربه کرد. در ادامه، ارزش بازار اتریوم به میزان ۱۴۴ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است. تحلیلگران پیش‌بینی کردند که قیمت اتر در پشت پرده به‌روزرسانی Merge افزایش پیدا می‌کند.

اکنون بزرگ‌ترین بازنده بازار کریپتو، توکن سولانا است که در طی هفت روز گذشته، نزدیک به ۶۰ درصد زیان دیده است. دوج‌کوین نیز در مدت مشابه با کاهش ۳۰ درصدی مواجه شده است.

هم‌زمان، توکن Trust Wallet که برای بسیاری از افراد ناشناخته است، در طول هفته رشد ۷۵ درصدی را طی کرده است و در این بازار نامطمئن برخلاف انتظارات گام برداشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH