اخراج کارمندان توییتر

ایلان ماسک کارمند کهنه‌کار توییتر را به خاطر انتقاد اخراج کرد

ایلان ماسک که خود را از طرفداران آزادی بیان می‌داند، یکی از مهندسان کهنه‌کار توییتر را به خاطر انتقاد کردن اخراج کرد. ماسک ابتدا اعلام کرد که او استعفا داده است، اما سپس مرد مذکور در توییتی عنوان کرد که اخراج شده است.

اریک فرانهوفر که سال‌های سال در بخش اندرویدی توییتر کار کرده بود، یکی از توییت‌های ماسک را منتشر کرد و زیر آن نوشت که اطلاعات ماسک از بخش فنی توییتر اشتباه است. ماسک پاسخ داد و از او خواست تا واضح‌تر صحبت کند و گفت: «توییتر بر روی اندروید بسیار کند است. برای بهبود آن چه کردی؟»

بعد از بالا گرفتن بحث، یکی از کاربران از فرانهوفر پرسید که چرا موضوع را به صورت خصوصی با مدیر عامل شرکت مطرح نمی‌کند. مهندس کهنه‌کار توییتر جواب داد: «شاید ماسک باید به صورت خصوصی سوال بپرسد. مثلاً از طریق اسلک یا ایمیل.» چند روز پس از این اتفاق ماسک نوشت که فرانهوفر اخراج شده است.

یکی دیگر از کارمندان قدیمی توییتر هم گفته بود که به عنوان کسی که سال‌ها در این شرکت کار کرده با اطمینان می‌گوید که ماسک اصلاً نمی‌داند که با چه چیزی سر و کار دارد. که البته او هم به سرنوشت فرانهوفر دچار شد. سرنوشتی که از زمان ورود ایلان ماسک به این شرکت، بین نیمی از کارکنان توییتر (حدود 3500 نفر) مشترک بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH