تصاویر جدید از گوشی پیکسلی تاشو گوگل در فضای وب منتشر شد

کانال Front Page Tech و یک افشاگر با نام Jon Prosser از نظر صحت اطلاعات منتشر شده در حساب‌کاربری یوتیوبی خود از سابقه چندان درخشانی برخوردار نیستند. با این‌حال Jon Prosser و تیم وی در رابطه با افشای اطلاعات مربوط به گوگل، عملکرد دقیقی از خود ارائه داده‌اند. وی طراحی گوشی پیکسل 6 و ساعت هوشمند پیکسل واچ را به درستی حدس زد و اطلاعات این افشاگر حدودا یک ماه قبل از نشت سایر جزئیات در فضای وب منتشر شد.

اکنون Jon Prosser تصاویری از گوگل پیکسل فولد که احتمالا با نام پیکسل نوت‌پد شناخته می‌شود را منتشر نموده است. این گجت فارغ از نام خود نخستین اسمارت‌فون تاشو گوگل یا در واقع نخستین دستگاه تاشو تاریخ این شرکت به‌شمار خواهد رفت.

پیش از بررسی تصاویر بایستی توجه داشت که ما با رندرهای مبتنی بر CAD سروکار نداریم. در واقع Jon Prosser نیز صریحا اذعان کرده که وی رندرهای سه‌بعدی جدید را بر پایه تصاویر و سایر اطلاعات دریافت شده از منابع مختلف طراحی کرده است. به عبارت دیگر این رندرها در رابطه با جزئیات به احتمالا فراوان دچار خطا هستند؛ اما به‌طور کلی، طراحی ظاهری دستگاه را به نحوی دقیق نمایش می‌دهند.

در وهله نخست این گوشی تاشو به گوگل پیکسل 7 پرو شباهت بسیار زیادی دارد. نوار دوربین تقریبا به‌طور مستقیم از پیکسل 7 پرو الهام گرفته شده و طراحی کلی گوشی نیز به جدیدترین دستگاه‌های پیکسلی گوگل نزدیک است. Jon Prosser ادعا می‌کند که این گوشی یک مدل پریمیوم به‌شمار رفته و برای تولید آن از شیشه و فلز استفاده خواهد شد.

 

رندرهای لو رفته از گوگل پیکسل فولد

قسمت داخلی نمایشگر تاشو دارای حواشی ضخیم بوده و از دوربین جلویی داخلی در لبه فوقانی سمت راست میزبانی می‌کند. دوربین سلفی خارجی نیز از رویکرد سنتی حفره کروی‌شکل در مرکز نمایشگر استفاده خواهد کرد. Jon Prosser با اطمینان ادعا می‌کند که این اسمارت‌فون با نام پیکسل فولد و نه پیکسل نوت‌پد به بازار عرضه خواهد شد؛ موضوعی که شایعات پیشین نیز به آن اشاره داشتند.

این پدیده به ماهیت ضد و نقیض اطلاعات لو رفته پیرامون گوشی پیکسلی تاشو گوگل مربوط می‌شود. در واقع به‌نظر می‌رسد که گوگل سرگرم تست مجموعه‌ای از ایده‌های مختلف است. تاکنون حداقل 3 اسم رمز مختلف برای دستگاه پیکسلی تاشو گوگل ارائه شده است. این اسامی شامل Passport، Pipit و Felix هستند. تصاویر فوق متعلق به دستگاهی با اسم رمز Felix هستند.

در نهایت Jon Prosser ادعا می‌کند که این گوشی یک محصول ارزان‌قیمت‌ به‌شمار نخواهد رفت. به‌نظر می‌رسد که گوگل احتمالا برچسب قیمتی مشابه با گلکسی زد فولد در محدوده بیش از 1800 دلار را هدف قرار خواهد داد. با این‌حال بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این سناریو نهایتا عملیاتی خواهد شد یا خیر. در حال حاضر اطلاعات ما پیرامون این دستگاه نسبتا ناقص است. Jon Prosser ادعا می‌کند که گوشی پیکسلی تاشو گوگل احتمالا ضمن برگزاری رویداد I/O 2023 طی ماه مه معرفی خواهد شد؛ اما این سناریو نیز کمی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH