آلت‌کوین شرپا

هشدار یک تحلیلگر برجسته: سقوط قیمت بیت‌کوین به ارزش سایر آلت‌کوین‌ها آسیب می‌زند

«آلت‌کوین شِرپا» (Altcoin Sherpa)، تحلیلگر معروف ارز دیجیتال هشدار می‌دهد که کاهش قیمت «بیت‌کوین» به احتمال فراوان منجر به اُفت ارزش رمزارزهای «پلی‌گان»، «بایننس کوین» و «کاسموس» می‌شود.

این تحلیلگر شناخته‌شده به ۱۸۷۳۰۰ دنبال‌کننده توییتر خود گفته است که فکر می‌کند «بیت‌کوین» در آستانه سقوط دیگری به محدوده ۱۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ دلار است. این تحلیلگر مدعی است در صورت سقوط «بیت‌کوین»، این رمزارز به طور بالقوه می‌تواند قیمت برخی از آلت‌کوین‌های لایه اول را پایین آورد.

«الت‌کوین شِرپا» برای بررسی این احتمال، ابتدا به ارزش قیمت BNB بایننس توجه می‌کند؛ در صورتی که قیمت «بیت‌کوین» حفظ شود، شاید توکن BNB به محدوده قیمتی ۳۰۰ دلاری خود بازگردد؛ اما در صورت سقوط قیمت «بیت‌کوین»، توکن BNB پشتیبانی خود را در محدوده قیمت ۲۰۰ دلار از دست می‌دهد.

او سپس پلتفرم مقیاس‌پذیری «اتریوم»، تحت نام «متیک» (MATIC) را بررسی می‌کند. «آلت‌کوین شرپا» می‌گوید که «متیک» (پلی‌گان) با مشارکت‌های تجاری و افزایش رقابت با سایر رمزارزها، قدرت خود را در بازار نشان داده است؛ اما این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که با کاهش قیمت «بیت‌کوین»، قیمت «متیک» ممکن است بیش از ۴۰ درصد کاهش یابد.

«آلت‌کوین شِرپا» همچنین معتقد است در صورتی که قیمت «بیت‌کوین» به محدوده ۱۰۰۰۰ دلار تا ۱۴۰۰۰ دلار سقوط کند، ممکن است قیمت رمزارز «کاسموس» (با نماد اختصاری ATOM) تا محدوده ۵ دلار اُفت کند. این ارز دیجیتال در ماه سپتامبر و تا اوایل ماه نوامبر، حمایت سرمایه‌گذاران خوش‌بین (گاوها) را در سطح قیمت ۱۶ دلار از دست داده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH