تویوتا اینووا 2023 رونمایی شد

شرکت خودروسازی تویوتا در روز گذشته از نسل جدید خودروی تویوتا اینووا 2023 خود به طور رسمی رونمایی کرد. بر روی این خودرو نیز مانند خودروهای تویوتا کرولا، کرولا کراس و لکسوس UX جدید از پلتفرم طراحی جدید جهانی تویوتا (TNGA-C) استفاده شده است.

خودروی تویوتا اینووا 2023 در این نسخه به یک موتور 2.0 لیتری بنزینی مجهز شده است.

علاوه بر آن، علاقمندان می‌توانند به جای این نوع موتور بر اساس سلیقه خود، خودرو را با یک پیشرانه هیبریدی 2.0 لیتری دریافت و خریداری کنند.

اکنون شرکت تویوتا سعی کرده است که جذابیت‌های فراوانی را به بخش نمای ظاهری خودرو اضافه کند.

خودروی تویوتا اینووا 2023 نسخه بنزینی

خودروی تویوتا اینووا 2023 در حال حاضر به چراغ‌هایی از نوع LED در قسمت جلوی خودرو بهره برده است. رینگ‌های خودرو از نوع آلیاژی بوده که اندازه‌ای برابر با 18 اینچ دارند. روکش این رینگ‌ها از جنس کروم خواهد بود.

جلوپنجره تویوتا اینووا اکنون از نظر طراحی ارتقا یافته است و توانسته در بخش طراحی ظاهری امتیاز خوبی را به خودرو ببخشد.

در کابین تویوتا اینووا نسخه 2023، صندلی‌ها در سه ردیف قرار گرفته‌اند. در ردیف دوم نیز صندلی جدیدی که به صندلی کاپیتان معروف است، تعبیه شده است. در قسمت بالای خودرو نیز تویوتا به مانیتوری مجهز شده است که در آن راننده می‌تواند به وسیله دوربین همه‌جانبه تمامی جهات خودرو را نظاره و کنترل کند. سانروف خودرو از نوع پانوراما بوده و تریم داخلی تویوتا نیز ظاهری بسیار شیک و منحصر به‌فرد را به خودرو بخشیده است.

در آخر نیز باید درباره قیمت خودروی تویوتا اینووا 2023 نیز اینچنین اعلام کنیم که قرار است این خودرو با قیمت 26.5 هزار دلاری وارد بازارهای کشور اندونزی شود. قیمت نسخه هیبریدی آن نیز از 38.2 هزار دلار آغاز خواهد شد.

قرار است از سه روز دیگر یعنی 25 نوامبر این خودرو پیش‌فروش شود و مونتاژ آن نیز در کارخانه PT Toyota Motor Manufacturing در اندونزی انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH