آنر ایربادز 3i با قابلیت حذف نویز فعال و قیمت‌گذاری رقابتی معرفی شد

آنر در جریان رویداد دیروز خود از گوشی‌های هوشمند پریمیوم و پرچم‌دار تاشو خود رونمایی کرد. همچنین در این مراسم از یک جفت گجت پوشیدنی صوتی کاملا جدید نیز رونمایی شد. این محصول آنر ایربادز 3i نامگذاری شده و از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، الگوریتم کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی، یک باتری بزرگ و البته برچسب قیمتی معادل 70 دلار برخوردار است.

ایربادز 3i مجهز به درایور دینامیکی 10 میلی‌متری جدید بوده و این درایور درون یک بدنه خوش‌ساخت پنهان شده است. در جریان رویداد روز گذشته، مدیرعامل آنر بارها از اصطلاح “pebble look” استفاده کرد. با بررسی تصاویر آنر ایربادز 3i می‌توان به چرایی هیجان‌زدگی مضاعف مدیرعامل آنر از طراحی این گجت پوشیدنی پی برد. این ایربادها با وجود استفاده از یک مدل رنگی کاملا سفید بسیار زیبا و شیک به‌نظر می‌رسند.

هر ایرباد دارای 3 عدد میکروفون بوده و ساقه آن نیز به یک سنسور لمسی کوچک جهت کنترل ژست‌های حرکتی مجهز شده است. بعلاوه آنر از سنسور تشخیص قرارگیری ایرباد روی گوش کاربر بهره گرفته است. این ایربادها از حالت صوتی با تاخیر پایین برای گیمینگ پشتیبانی نموده و فعال‌سازی این ویژگی به‌طور طبیعی موجب تخلیه سریع‌تر شارژ باتری خواهد شد.

هر ایرباد مجهز به باتری داخلی 55 میلی‌آمپرساعتی بوده و ظرفیت باتری کیس شارژ نیز معادل 410 میلی‌آمپرساعت است. آنر ادعا می‌کند که باتری ایربادهای جدید با یک نوبت شارژ کامل برای مدت 10 ساعت شارژدهی خواهد داشت (البته مشروط به اینکه قابلیت حذف نویز فعال در وضعیت خاموش باشد).

ویژگی‌های آنر ایربادز 3i

شارژ ایربادها تنها در بستر سیم و از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود. بر اساس گزارشات، شارژ 0 تا 100 درصدی باتری ایربادها حدودا 60 دقیقه زمان خواهد برد. ایربادز 3i از قابلیت اتصال به دستگاه‌های آنر از طریق بلوتوث 5.2 برخوردار بوده و از قابلیت اتصال سریع پشتیبانی می‌کند. البته کاربران برای بهره‌مندی از کلیه امکانات ایربادهای جدید بایستی اپلیکیشن Honor Smart Space را دانلود نمایند.

پیش‌سفارش آنر ایربادز 3i در فروشگاه رسمی کمپانی در چین هم‌اکنون آغاز شده و این محصول با قیمت‌‌گذاری 499 یوان (70 دلار/ 67 یورو) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها نخستین مرحله از فروش این گجت در روز 2 دسامبر (11 آذر ماه) شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH