از این به بعد می‌توانید با ایموجی به پیامک‌ها واکنش نشان دهید!

گوگل همچنان به دنبال توسعه و بهبود برنامه پیام‌رسان خود است. اکنون در این برنامه که پیام‌های گوگل (Google Messages) نام دارد، کاربران می‌توانند به پیام‌ها به وسیله ایموجی واکنش نشان دهند.

چندی پیش در فضای مجازی هشتگی به نام #GetTheMessage ترند شده بود. این جریان به دلیل عدم پشتیبانی اپل از این برنامه ارتباطی رخ داد. سپس شرکت گوگل تصمیم گرفت که ایموجی‌ها را به طور آزمایشی روی برنامه Google Messages خود وارد کند.

البته قبل از این‌ها نیز افرادی که آن را در نسخه قبلی فعال کرده بودند، تایید کردند که تنها می‌توان در پاسخ به یک پیام در این برنامه از هفت ایموجی استفاده کرد.

حالا پس از نگه داشتن روی یک پیام در Messages، می‌توان با ایموجی دلخواه به پیام ریکت نشان داد. همچنین کاربران می‌توانند به وسیله یک نماد جدید در بخش ایموجی‌ها نیز ایموجی جدیدی را در لیست شکلک‌های خود اضافه کنند. در گروه‌ها نیز نام تمام افرادی که روی پیام‌های موجود در آن گروه واکنش نشان داده‌اند، در یک اعلان پاپ‌آپ روی صفحه ظاهر می‌شود.

کاربران اکنون می‌توانند این ویژگی را تنها از طریق آخرین نسخه بتا Google Messages دریافت کنند. این به‌روزرسانی اکنون در گوگل پیکسل 7 پرو در دسترس است که به تدریج منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH