لپ تاپ تا شونده سامسونگ

آیا سامسونگ به دنبال ساخت یک لپ‌تاپ با صفحه نمایش تاشونده است؟

سامسونگ یک پتنت برای لپ تاپ با نمایشگر تا شونده تمام صفحه، مشابه با لپ تاپ ایسوس ذن بوک فولد را به ثبت رساند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

سامسونگ ظاهرا در حال کار بر روی یک لپ تاپ جدید با نمایشگر دوگانه است. اخیراً یک پتنت جدید از این شرکت مشاهده شد که طراحی کاملاً شبیه به یک مدل نوت بوک موجود از ایسوس را نشان می‌دهد. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

این پتنت توسط 91Mobiles مشاهده شد و نشان می‌دهد که غول فن‌آوری کره جنوبی می‌تواند روی یک لپ تاپ با نمایشگر دوگانه کار کند. این شرکت یک پتنت ثبت کرده بود که به نظر می‌رسد شباهت‌های زیادی با مدل ASUS ZenBook Fold دارد.

برای کسانی که نمی‌دانند، مدل ZenBook Fold از سازنده رایانه‌های شخصی تایوانی، لپ‌تاپی است که دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با قابلیت تا شدن است. این ویژگی اجازه می‌دهد تا بسته به اینکه آن را تا کنید یا با صفحه کلید بی‌سیم از آن استفاده کنید، به عنوان یک پنل مانیتور، یا به عنوان لپ تاپ یا حتی تبلت استفاده شود.

به عبارت دیگر، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ نیز عملکرد مشابهی را با این دستگاه ثبت شده ارائه کند. اگرچه یک تفاوت عمده بین ZenBook Fold و دستگاه ثبت شده جدید وجود دارد. به نظر می‌رسد این برند یک صفحه کلید فیزیکی را در نیمی از صفحه نمایش ارائه خواهد داد.

لپ تاپ تا شونده سامسونگ

این صفحه کلید فضای کوچکتری را در گوشه یکی از نیمه‌های نمایشگر اشغال می‌کند. این بدان معنی است که در حالی که صفحه نمایش کامل تاشو دارد، سطح نمایش کاملی نیست. بنابراین نیمه‌ای که صفحه کلید را در خود جای داده می‌تواند به عنوان یک نمایشگر ثانویه عمل کند.
به این معنی که این دستگاه ممکن است از نظر عملکردی بیشتر شبیه به ZenBook Pro Duo باشد که یک لپ‌تاپ با نمایشگر دوگانه از ایسوس است. در کنار کیبورد فضای کوچکی وجود دارد که می‌تواند به عنوان تاچ پد لپ تاپ عمل کند. متأسفانه، حق ثبت اختراع جزئیات دقیق‌تری را در مورد دستگاه فاش نمی‌کند و هیچ مشخصاتی نیز ذکر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH