شال هوشمند شیائومی

شیائومی یک شال هوشمند مجهز به سیستم گرمایشی معرفی کرد

شیائومی یک شال هوشمند معرفی کرد که مجهز به سیستم گرمایشی بوده و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

پایان سال میلادی معمولاً با هوای سرد همراه با دمای زیر صفر در برخی مناطق همراه است. به عنوان مثال، طبق گزارش‌ها، چین قوی‌ترین موج سرما را از 26 نوامبر از فصل زمستان تجربه خواهد کرد. آب و هوا بیش از 30 استان، منطقه خودمختار و شهر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

علاوه بر کاهش دما، بارش باران، برف و وزش باد شدید نیز وجود خواهد داشت. در آماده سازی برای زمستان، شیائومی یک شال گرمکن هوشمند با کنترل دمای روی پلتفرم یوپین راه اندازی کرده است.
محصول جدید اولین بار توسط مدیر عامل شیائومی، لی جون، از طریق صفحه ویبو خود اعلام شد، بنابراین اهمیت بالایی که برای این محصول قائل شده است. شال گرمایش هوشمند قادر است کاربر را گرم نگه دارد و برای این کار از مواد پرکننده عایق حرارتی داخلی DuPont استفاده می‌کند.

از فن‌آوری گرمایش فیلم نانولوله کربنی با خلوص بالا و همچنین سنسور دما استفاده می‌کند. این شال می‌تواند در عرض 3 ثانیه گرم شود و شما می‌توانید گرمایش را در سه سطح 38 درجه سانتیگراد، 45 درجه سانتیگراد و 50 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. ورق گرمایش فوق العاده بزرگ نه تنها می‌تواند از سرما محافظت کند بلکه گردن را نیز گرم می‌کند.

شال هوشمند شیائومی

از جنبه‌های دیگر، شال از حفاظت‌های جریان بیش از حد، دمای بیش از حد، اتصال کوتاه، مدار باز و سایر موارد پشتیبانی می‌کند. همچنین در صورت بروز اختلال، سیستم به طور خودکار خاموش می‌شود. در ماشین لباسشویی نیز قابل شستشو است.
روسری Smart Heating بسیار مقرون به صرفه است زیرا 149 یوان (21 دلار) قیمت دارد. در حال حاضر از طریق وب سایت Youpin در دسترس خریداران در چین است. شایان ذکر است که هنگام سفارش شال گرمکن هوشمند با کنترل دما، یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی رایگان نیز دریافت می‌کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH