کنسول دستی OnexPlayer 2 با طراحی مشابه نینتندو سوئیچ در راه است

کامپیوترهای شخصی دستی گیمینگ از سری OneXPlayer 2 با الهام از طراحی نینتندو سوئیچ در سال آینده میلادی عرضه خواهند شد. این ورژن نه تنها دارای سخت‌افزاری قدرتمند است؛ بلکه از گیم‌پدهای قابل جداسازی نیز بهره می‌گیرد. چنین قابلیتی به کاربران امکان می‌دهد تا در صورت لزوم از این محصول جدید به‌عنوان تبلت یا یک لپ‌تاپ جمع‌وجور استفاده کنند.

کمپین جمع‌آوری کمک‌های مالی Indiegogo از روز 20 دسامبر (30 آذر ماه) آغاز می‌شود. در ابتدا قرار بود این کمپین در روز 25 نوامبر (4 آذر ماه) آغاز شود؛ اما در ادامه برنامه‌ریزی‌ها دستخوش تغییر شد. اولین نسخه از کنسول‌های جدید در ماه مارس یا آوریل 2023 برای مشتریان ارسال خواهند شد. در رابطه با ویژگی‌های این کنسول جدید بایستی خاطرنشان کرد که OneXPlayer 2 مجهز به یک نمایشگر 8.4 اینچی با رزولوشن 2560×1600 پیکسل، پردازنده AMD Ryzen 7 6800U یا برخی مدل‌های Core i7 از سری Raptor Lake شرکت اینتل خواهد بود.

همچنین بر اساس برخی شایعات، این کنسول جدید مجهز به 16 تا 32 گیگابایت رم و حداکثر 2 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود؛ اما این موضوع هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است. کنترلرهای قابل جداسازی و قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس روی نمایشگر از جمله ویژگی‌های کلیدی OneXPlayer 2 به‌شمار می‌روند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این نمایشگر از 4096 سطح مختلف فشار پشتیبانی خواهد کرد. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این کنسول هنوز اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این محصول با قیمت‌گذاری حداقل 1000 دلاری در دسترس خریداران قرار گیرد.

کنسول OneXPlayer Mini Pro در روز 30 اکتبر (8 آبان ماه) روانه بازار شد. این محصول مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7 6800U و پردازنده گرافیکی Radeon 680M بوده و با قیمت‌گذاری پایه 1199 دلاری در اختیار مشتریان قرار گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH