پرچمداران جدید آنر تمامی ندارند؛ آنر 80GT با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است

برند آنر طی هفته گذشته از گوشی‌های هوشمند آنر 80، آنر 80SE و آنر 80 پرو رسما رونمایی کرد. اما ترکیب این سری هنوز تکمیل نشده است. بر اساس اعلام یکی از منابع دست‌اندرکار چینی، این شرکت در تدارک عرضه مدل آنر 80GT با محوریت پاسخگویی به نیازهای گیمرها است.

آنر 80GT از پلتفرم سخت‌افزاری مبتنی بر تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده خواهد کرد. بنابراین از این منظر گوشی جدید با آنر 80 پرو هیچ تفاوتی نخواهد داشت. اما نمایشگرهای مورد استفاده در این 2 گوشی با یکدیگر تفاوت دارند. آنر 80 پرو مجهز به یک نمایشگر خمیده است؛ در حالی‌که آنر 80GT از یک پنل تخت بهره خواهد برد.

در حال حاضر پیرامون سایر ویژگی‌های آنر 80GT هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست. در واقع صرفا می‌دانیم که عضو جدید خانواده آنر 80 در ماه دسامبر امسال عرضه شده و احتمالا دارای برچسب قیمتی بسیار مناسب خواهد بود. یک افشاگر با نام مستعار Guan پیش‌‌تر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo، زمان رونمایی از آنر X40 در روز 15 سپتامبر (24 شهریور ماه) امسال را به‌درستی پیش‌بینی کرد. همچنین وی پیش‌بینی کرده بود که گوشی‌های سری میت 50 هواوی در ماه سپتامبر امسال به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH