بایگانی برنامه ها در گوگل پلی

از این پس می‌توانید برنامه‌ها را در گوگل‌پلی بایگانی کنید

در آپدیت اخیر بایگانی کردن برنامه ها در گوگل پلی برای کاربران عرضه شد تا نصب و راه اندازی مجدد برنامه‌ها راحت‌تر شود. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

به‌روزرسانی‌های سیستم Google با سرعتی ظاهراً تصادفی ارائه می‌شوند و شامل ارتقاهای مختلفی برای برنامه Play Store، خدمات Play، و یک به‌روزرسانی ماهانه سیستم هستند. همچنین، هر چند روز یکبار شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید هستیم.

یکی از جدیدترین‌ این ویژگی‌ها که گوگل در ماه مارس آن را معرفی کرد، این امکان را برای ما به ارمغان می‌آورد که برنامه‌ها را بدون نیاز به راه‌اندازی مجدد نصب کنیم، یعنی به راحتی هنگام حذف برنامه اطلاعات لازم در حافظه داخلی ذخیره شده، و اگر بعدها دوباره این برنامه را نصب کنید، تمام این اطلاعات در اختیار آن برنامه گذاشته می‌شود.

این ویژگی کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی، برنامه‌ها را از روی گوشی خود حذف کنید و مجددا نصب کنید تا حافظه داخلی محدود گوشی اقتصادی خود را بهتر مدیریت کنید. همچنین اگر به بازی‌های بسیار حجیم علاقه دارید و مجبور می‌شوید هر بار بازی را حذف کنید تا بازی بعدی را نصب کنید، زین پس اطلاعات و پیشرفت‌های شما پاک نشده و راحت‌تر ذخیره می‌شوند.

بایگانی برنامه ها در گوگل پلی

در ماه گذشته، ما به لطف رونمایی کامل گوگل، توانستیم ببینیم که بایگانی کردن چگونه در عمل انجام می‌شود. اکنون، همه می‌توانند با به‌روزرسانی v33.4 برنامه فروشگاه Google Play، بایگانی برنامه‌ها را برای خود امتحان کنند. این شرکت می‌گوید که توزیع به‌روزرسانی را از پنجشنبه آغاز کرده است، اما با توجه به اینکه نسخه‌های جدید معمولاً خیلی سریع به APK Mirror وارد می‌شوند، شرط می‌بندیم که ممکن است یک تاخیر ناشی از تعطیلات در این روند موثر باشد.

ممکن است گوگل به‌عنوان ارائه‌دهنده پیشرو برنامه در اندروید نگرانی زیادی نداشته باشد، اما باید با شکایت‌های ضدانحصار در مورد سوء استفاده از قدرت بازار مبارزه کند. ویژگی‌هایی مانند این به شرکت اجازه می‌دهد تا برتری نوآورانه Play Store را مطرح کند. با این حال، وقتی صحبت از موضوعاتی مانند قدرت انحصاری به میان می‌آید، موارد بسیار بیشتری برای طرح دعوی وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH