اولین ویدیو از گوشی تاشو اوپو فایند N2 فلیپ را ببینید

اوپو نخستین گوشی تاشو خود را حدودا یک سال قبل و در جریان رویداد سالیانه Oppo Inno Day به بازار عرضه کرد. این دستگاه اوپو فایند N نامگذاری شد. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها برند چینی ضمن برگزاری رویداد Inno Day 2022 در اواخر ماه دسامبر از مدل جانشین این گوشی رونمایی خواهد کرد. اکنون ویدیوی کوتاهی از گوشی اوپو فایند N2 فلیپ در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. بدین‌ترتیب کاربران برای نخستین بار با طراحی احتمالی دستگاه تاشو آینده اوپو آشنا می‌شوند.

اوپو فایند N2 فلیپ همانند بسیاری از دستگاه‌های آزمایشی عرضه نشده با استفاده از یک کیس محافظ معمولی پوشانده شده است. نمایشگر داخلی این دستگاه دارای اندازه‌ای بزرگ بوده و حفره کروی‌شکل تعبیه شده در قسمت فوقانی آن از سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. بر اساس شایعات، این گوشی مجهز به نمایشگر تاشو 6.8 اینچی بوده و اسکنر اثرانگشت نیز روی لبه سمت راست بدنه گوشی و در کنار کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا مستقر شده است.

مشخصه جالب توجه، نمایشگر خارجی گوشی است که اندازه آن در مقایسه با کلیه گوشی‌های تاشو صدفی‌شکل موجود در بازار بسیار بزرگ‌تر است. بر اساس شایعات این نمایشگر از اندازه 3.26 اینچی برخوردار بوده و اوپو به منظور استفاده بهینه از اندازه بزرگ نمایشگر، گزینه‌های شخصی‌سازی متعددی و سناریوهای کاربردی متنوعی را به گوشی تاشو خود اضافه خواهد کرد.

در کنار نمایشگر خارجی گوشی 2 عدد دوربین به چشم می‌خورد. این ماژول‌ها احتمالا شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 ساخت شرکت سونی و لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با سنسور IMX355 سونی هستند. شایعات پیشین نشان می‌دهند که اوپو فایند N2 فلیپ مجهز به تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس و یک باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی خواهد بود.

به‌دنبال انتشار ویدیوی جدید، یک افشاگر دیگر با نام Ice Universe نیز به جریان شایعات پیوست و مدعی شد که اوپو فایند N2 فلیپ در خارج از بازار چین نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH