ردمی 12C گواهینامه FCC را دریافت کرد

گوشی پایین‌رده جدید شیائومی موسوم به ردمی 12C به‌زودی معرفی خواهد شد. اگرچه پیرامون زمان عرضه این محصول اطلاعات خاصی در دست نیست؛ اما کارشناسان معتقدند که ردمی 12C در آینده‌ای نزدیک به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد.

گوشی‌های هوشمند پیش از عرضه عمومی، گواهینامه‌های مختلفی را دریافت می‌کنند. در آخرین مورد نیز کمپانی شیائومی موفق به دریافت گواهینامه FCC برای ردمی 12C شده است. این گواهینامه در وبسایت رسمی FCC نیز به اشتراک گذاشته شده است.

در حال حاضر پیرامون این گوشی جدید، جزئیات چندانی در دست نیست. با این‌حال ردمی 12C با شماره مدل 2212ARNC4L پیش‌تر در پایگاه داده IMEI نیز رویت شده است.

البته شیائومی می‌تواند ردمی 12C را با نام تجاری متفاوتی به بازار عرضه نماید؛ همان‌طور که نام ردمی نوت 11 پرو 2023 نیز پیش از معرفی آن به ردمی نوت 12 پرو 4G تغییر پیدا کرد. شیائومی پیش‌تر از گوشی‌های ردمی 9C و ردمی 10C رونمایی کرده است.

هر 2 مدل مورد اشاره جزو دستگاه‌های پایین‌رده بازار به‌شمار می‌روند. برخی کاربران تصور می‌کنند که مدل آینده احتمالا با نام ردمی 11C عرضه خواهد شد؛ اما کارشناسان وبسایت Xiaomiui معتقدند که گوشی آینده با نام ردمی 12C روانه بازار می‌شود.

ردمی 12C در پایگاه داده IMEI

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH