گزارش امکانات جدید در اکانت اسپاتیفای

همان طور که میدانید اسپاتیفای Spotify یک سرویس جهانی برای استریم های موزیک، ویدئو و پادکست است. اسپاتیفای با داشتن بیش از سی و پنج میلیون موزیک که میلیون ها هنرمند در آن بارگذاری کرده اند محبوب ترین سرویس در زمینه ی موسیقی است.

سرویس کنسرت آنلاین در اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای سرویس جدیدی را سال گذشته به صورت آزمایشی ارائه داده که بسیاری از کاربران این سرویس و حتی کاربران سرویس های دیگر خدمات موسیقی نظر مثبت به آن داشتند و برای کاربران بسیار جالب بود.

برای استفاده از این قابلیت باید حتما اکانت پرمیوم را داشته باشید برای خرید اکانت اسپاتیفای کلیک کنید تا به مرجع ایران متصل شوید.

با سرویس Concert Hub کاربران می توانند کنسرت های خوانندگان ایرانی و خارجی را به راحتی در منزل و با پنل اسپاتیفای خود مشاهده کنند. اکانت اسپاتیفای پخش سرویس کنسرت زنده را برای کاربرانی که اشتراک داشته باشند؛ ارائه می دهد. در ایران هم با خرید کارت اعتباری کاربران می توانند اشتراک بگیرند و از این سرویس استفاده کنند.

با اینکه نظر بسیاری از کاربران در مورد سرویس کنسرت آنلاین و به صورت زنده و مستقیم مثبت بود ولی استقبال از این ویژگی به قدری که شرکت اسپاتیفای انتظار داشت نبود. عدم استقبال مورد نظر اسپاتیفای باعث شد در مقابل رقبای خود مثل آیتونز به نوعی شکست بخورد.

خرید بلیط کنسرت حضوری در اسپاتیفای

با شکست سرویس کنسرت آنلاین شرکت اسپاتیفای باعث شد، اسپاتیفای درصدد ایجاد یک قابلیت و امکان جدید برای کاربران خود فراهم کند. کارشناسان اسپاتیفای با بررسی های که انجام دادن ایده ای جدید به اسپاتیفای دادند تا در ژوئن ۲۰۲۲ یعنی خرداد ۱۴۰۱ اسپاتیفای از یک قابلیت جدید به نام Spotify Ticket رونمای کند .

اسپاتیفای قابلیت خرید بلیط کنسرت حضوری را هم به صورت آزمایشی در اختیار کاربران گذاشته است. اسپاتیفای با سرویس جدید خود Spotify Ticket این امکان را به کاربران خود داد تا بتوانند کنسرت های حضوری تهیه کنند.

اما تا کنون خوانندگان و هنرمندان زیادی از این سرویس اکانت استقبال نکرده اند و تعداد معدودی از خوانندگان و هنرمندان با این سرویس همکاری می کنند. با این حال اسپاتیفای امید دارد با فراگیر شدن این قابلیت هنرمندان و خوانندگان بیشتری برای این کار همکاری داشته باشند تا شکست کنسرت های مجازی را جبران کرده باشد.

سرویس اطلاع رسانی کنسرت ها در اسپاتیفای

اسپاتیفای برای آنکه کاربران و هنرمندان از قابلیت Spotify Ticket یعنی ارائه و خرید بلیط کنسرت های حضوری بهتر استفاده کنند و موفق تر از Concert Hub کنسرت های آنلاین عمل کند، سرویس Live Events Feed برای اطلاع رسانی کنسرت های حضوری را ارائه می دهد.

البته اسپاتیفای این امکان را در سال ۲۰۱۵ برابر با ۱۳۹۳ برای کاربران خود ارائه داده بود. اما سرویس Live Events Feed که در سال 1393 اسپاتیفای به کاربران ارائه داده بود بر اساس علایق موسیقی کاربران، رویدادهای موسیقی رایگان و پولی به آن ها پیشنهاد می شد.

اما در سرویس به روز رسانی شده و جدیدی Live Events Feed که اسپاتیفای امسال ارائه داده است. اسپاتیفای به جای پیشنهاد بر اساس علایق کاربران آمده است پیشنهاد بر اساس رویدادهای موسیقی منطقه ی کاربران را به آنها پیشنهاد می کند.

اسپاتیفای شرکتی است که از اول کار خود به حقوق ناشران حوزه ی موسیقی اهمیت زیادی قائل بوده است و قوانین سختگیرانه ای در این رابطه برای کاربران ایجاد کرده است.

از طرفی به علایق و خواسته های کاربران و ناشران خود هم اهمیت می دهد. به همین خاطر همه روزه در صدد است امکانات برنامه ی اسپاتیفای را برای کاربران خود بروز رسانی کند و ارتقا بدهد.

اسپاتیفای تمایل بسیار زیادی برای رود دنیای متاورس و استفاده از فرصت ها و امکانات این فضا را دارد. شاید در آینده شاهد انحصاری شدن بازار موسیقی دنیا توسط اسپاتیفای باشیم.

البته نباید از رقبای اسپاتیفای در زمینه ی ارائه دهنده ی خدمات موسیقی مثل اپل موزیک، آیتونز و یوتیوب هم غافل شویم اسپاتیفای در ارائه خدمات موسیقی و حوزه جذب خوانندگان و کاربران از همه پیش افتاده است.

اما رقبای اسپاتیفای هم مطمئناً در صدد هستند که با ارائه خدمات و امکانات بهتر از اسپاتیفای خود را پیش بیندازند و باید در آینده منتظر ارائه امکانات بهتر و بیشتر از طرف اسپاتیفای و هر از این رقبا باشیم.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH