برند ردمی دیگر گوشی گیمینگ تولید نمی‌کند!

لو ویبینگ؛ رئیس Xiaomi Group China و مدیرکل برند ردمی اخیرا پیام جالبی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. به باور وی عرضه گوشی‌های گیمینگ به‌عنوان یک کلاس خاص از گجت‌های موبایلی به‌زودی متوقف خواهد شد.

قابلیت‌های پرچم‌داران جدید سری شیائومی 13 موجب گرایش مدیرعامل ردمی به طرح چنین اظهاراتی شده است. این دستگاه‌ها اگرچه جزو مدل‌های گیمینگ به‌شمار نمی‌روند؛ اما مستقیما قادر به اجرای بی‌نقص تمامی بازی‌ها خواهند بود. شیائومی به منظور تست عملکرد پردازشی و حرارتی این گوشی‌ها، پیش‌تر تست‌های مختلفی را روی آنها اجرا نموده است. این مدل‌ها در مقایسه با گوشی‌هایی که مشخصا برای گیمرهای موبایلی طراحی شده‌اند؛ به هیچ وجه ضعیف‌تر نیستند.

یک منبع خبری چینی با استناد به اظهارات لو ویبینگ ادعا می‌کند که کاربران در سال 2023 دیگر به یک گوشی گیمینگ احتیاج نخواهند داشت. در واقع گوشی‌های گیمینگ محکوم به فنا هستند. موضوع جالب توجه اینکه برند ردمی شخصا در زمینه عرضه گوشی‌های گیمینگ بسیار فعال بوده و ورژن گیمینگ ردمی K40 و ردمی K50 گیمینگ از جمله مدل‌های موفق در این حوزه به‌شمار می‌روند. اما با توجه به اظهارات اخیر مدیرعامل برند ردمی به‌نظر می‌رسد که سری ردمی K60 دیگر شامل یک مدل گیمینگ نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH