ابزار ضبط صفحه ویندوز 11

دیگر نیازی به استفاده از دیگر برنامه‌ها ندارید! مایکروسافت اسکرین رکورد را به ویندوز 11 می‌آورد

کاربران بتای ویندوز 11 یک ابزار ضبط صفحه بومی دریافت کردند که به آن‌ها امکان اسکرین شات و اسکرین ریکورد را می‌دهد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

اگر بخوایم روراست باشیم باید بگوییم که کاربران مک سال‌هاست که این ویژگی را دارند. مایکروسافت واقعاً در تلاش است تا بتواند در این زمینه به مک برسد.

همانطور که توسط The Verge گزارش شده است، مایکروسافت بالاخره یک ابزار ضبط صفحه بومی را به ویندوز 11 اضافه می‌کند. تا پیش از این، کاربران مجبور بودند برای ضبط آنچه در رایانه شخصی خود می‌بینند، بیشتر از ابزارهای ضبط صفحه شخص ثالث استفاده کنند، اما مایکروسافت به دنبال رفع این مشکل است.

این شرکت در به‌روزرسانی ویندوز 11 که به زودی ارائه می‌شود، افزوده شدن این ویژگی را فاش کرد. این ویژگی در حال حاضر فقط برای کسانی که در برنامه بتا آن ثبت نام کرده‌اند در دسترس است. این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد که نه تنها کل صفحه نمایش خود را ضبط کنند، بلکه یک بخش خاص را نیز ضبط کنند، مشابه امکانات macOS با Quicktime.

در حالی که برخی از کاربران از نوار بازی ایکس باکس (Xbox Game Bar) برای ضبط استفاده می‌کرنند، این راه حل تنها قادر به ضبط برنامه‌ها به صورت انفرادی است. یعنی اگر همزمان از چند برنامه استفاده کنید، این ابزار تنها تصویر خروجی یکی از آن برنامه‌ها را ضبط می‌کند.

دیو گروچوکی، مدیر محصول اصلی برنامه‌های صندوق ورودی ویندوز (Windows Inbox Apps)، گفت که ابزار Snipping همیشه مورد علاقه کاربران Windows Insider (برنامه آزمایش بتا) بوده است، بنابراین شرکت می‌خواهد ضبط صفحه نمایش بومی را به جامعه گسترده‌تری بیاورد.

ما می‌دانیم که Snipping Tool مورد علاقه جامعه Insider است، بنابراین بسیار هیجان زده هستیم که یک ضبط کننده صفحه نمایش بومی را با این به‌روزرسانی معرفی کنیم! Snipping Tool همیشه ضبط و به اشتراک گذاری محتوا را از رایانه شما سریع و آسان کرده است و با ضبط داخلی صفحه نمایش، ما در حال گسترش این قابلیت‌ها به انواع بیشتری از امکانات هستیم.

ابزار ضبط صفحه در حال حاضر فقط برای کسانی که برای آزمایش بتا ثبت نام کرده‌اند در دسترس است، بنابراین این گزارش اشاره می‌کند که این ویژگی احتمالاً برای «هفته‌ها یا ماه‌ها» در اختیار همه کاربران قرار نخواهد گرفت. صرف نظر از این موضوع، دیدن این که مایکروسافت در حال اضافه کردن قابلیتی است که کاملاً مورد انتظار به نظر می‌رسد، بسیار خبر خوبی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH