شیائومی Sound Pro

اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro معرفی شد

شیائومی در ادامه مراسم رونمایی محصولات جدید خود در سال 2022 از یک اسپیکر هوشمند نیز رونمایی کرد که کیفیت صدای پرچم‌داران را ارائه می‌کند.

شیائومی به طور رسمی گوشی‌های موردانتظار سری 13 شیائومی خود را معرفی کرد که به دلیل ویژگی‌های پیشرفته و طراحی زیبا، سر و صدای زیادی در این صنعت فن‌آوری ایجاد کرده‌اند.

در کنار گوشی‌های هوشمند جدید، شیائومی از چند محصول دیگر نیز رونمایی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro اشاره کرد که قرار است با دیگر اسپیکرهای هوشمند محبوب بازار رقابت کند.

اسپیکر هوشمند Xiaomi Sound Pro صدایی با کیفیت پرچمدار ارائه می‌دهد

شیائومی اسپیکر هوشمند جدید Xiaomi Sound Pro خود را معرفی کرده است که قسمت بالایی بدنه آن شفاف دارای نور است که با ریتم موسیقی تغییر می‌کند. این اسپیکر در رنگ مشکی موجود است و دارای پروتکل‌های انتقال صدا SBC و AAC، مقاومت 8 اهم و پورت AUX 3.5 میلی‌متری است. شیائومی ادعا می‌کند که این اسپیکر صدایی با کیفیت پرچم‌داران را ارائه می‌دهد. این دستگاه در حال حاضر برای خرید در بازار چین موجود است.
شیائومی Sound Pro دارای پیکربندی صوتی 7 واحدی است که نسبت به مدل‌های قبلی یک ارتقا به‌حساب می‌آید. این هفت واحد شامل یک بلندگوی 3 واحدی با برد کامل برای صدای شفاف و یک passive radiator سه واحدی و یک ساب ووفر سفارشی برای تجربه بی‌نظیر در فرکانس پایین است. این اسپیکر همچنین دارای یک ووفر بزرگ با صدای بلند است و می‌تواند صدای خیره کننده 91 دسی‌بلی را ارائه دهد.

شیائومی Sound Pro

شیائومی Sound Pro علاوه بر کیفیت صدای چشمگیر خود، میدان صوتی همه جهته 360 درجه را نیز ارائه می‌دهد که به تمام اعضای خانواده اجازه می‌دهد بدون توجه به مکانی که قرار می‌گیرد از صدای بلند و خوب لذت ببرند. این دستگاه همچنین توسط مهندسان آکوستیک شیائومی با استفاده از نرم‌افزار حرفه‌ای تنظیم شده است و در نتیجه صدایی شفاف و متعادل به گوش می‌رسد.

شیائومی همچنین فن‌آوری صوتی محاسباتی نوآورانه خود را در Sound Pro قرار داده است که به نسخه 2.0 ارتقا یافته است. این فن‌آوری، کیفیت صدا را از ورودی تا خروجی به طور کامل تنظیم می‌کند تا در نتیجه یک تجربه گوش دادن بی‌نظیر را ارائه دهد. الگوریتم Nightingale همچنین برای پشتیبانی از تنظیم مستقل جلوه‌های صوتی ارتقا یافته است و به کاربران این امکان را می‌دهد که سبک دلخواه خود را از طریق برنامه بلندگوی شیائومی انتخاب کنند.

از نظر طراحی، Sound Pro دارای جلوه نور محیطی کهکشانی است که توسط لامپ‌های LED اطراف بدنه دستگاه ایجاد می‌شود. این جلوه‌های نورانی به صورت زنده، ریتم موسیقی را دنبال می‌کند و یک فضای زیبا را ایجاد می‌کنند. به طور کلی، Xiaomi Sound Pro یک اسپیکر هوشمند قدرتمند و چشمگیر با صدایی با کیفیت بالا و طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته است.

قیمت و تاریخ عرضه

اسپیکر هوشمند Xiaomi Sound Pro اکنون برای خرید در دسترس است. قیمت اولیه اسپیکر 999 یوان است اما در حال حاضر 10 درصد تخفیف روی پکیج در نظر گرفته شده است. این شرکت اشاره کرد که در تاریخ 25 دسامبر یک شیائومی می بند 7 پرو را با خرید این اسپیکر هدیه می‌دهد. شیائومی هنوز اعلام نکرده است که آیا Sound Pro در بازارهای خارج از چین در دسترس خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH