هوآوی ویژن گلس

هوآوی از عینک هوشمند خود با نام هوآوی ویژن گلس رونمایی کرد

هوآوی فروش ویژن گلس، جدیدترین عینک هوشمند خود را در چین آغاز کرده است. عینک هوآوی ویژن گلس می‌تواند تا 120 اینچ نمایشگر مجازی را در پنل‌های Micro OLED خود ایجاد کند که در رزولوشن و نرخ به‌روزرسانی 1080p و 60 هرتز کار می‌کنند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.
هوآوی ماه گذشته اطلاعات کمی از عینک هوشمند را به اشتراک گذاشته بود اما اکنون به طور کامل از ویژن گلس رونمایی کرده است. همانطور که در آن زمان بحث کردیم، Vision Glass برای تولید نمایشگرهای مجازی بزرگ برای کار یا تماشای فیلم به پنل‌های Micro OLED متکی است. اساساً، Vision Glass مانند Nreal Air AR عمل می‌کند که شرکت Nreal اوایل امسال آن را در بازارهای مختلف عرضه کرد.

در مقابل، هوآوی تایید نکرده است که آیا ویژن گلس را خارج از بازار داخلی خود عرضه خواهد کرد یا خیر. به صورت کلی، هوآوی تمایل دارد بین عرضه محصولات خود در چین و در سایر بازارها چند ماه فاصله بیاندازد. از این رو، ممکن است اواسط سال 2023 شاهد عرضه این عینک‌های هوشمند در خارج از چین باشیم.

با توجه به صفحه محصول هوآوی، هر پنل Micro OLED دارای ابعاد 0.49 اینچ و خروجی 1920 در 1080 پیکسل برای تراکم پیکسلی 4523SPR است. خروجی هر پنل با نرخ 60 هرتز خواهد بود و این پنل‌ها 90 درصد فضای رنگی DCI-P3 و 480 نیت را پوشش می‌دهند.

هوآوی ویژن گلس

علاوه بر این، Vision Glass میدان دید 41 درجه، 53PPD و فاصله بین مردمکی 63.5 میلی‌متر (4± میلی‌متر) را فراهم می‌کند که همگی برای ایجاد تصاویر مجازی تا ابعاد 120 اینچی هستند.

هوآوی ویژن گلس فقط در رنگ مشکی براق موجود است و دارای قیمت 2999 یوان (معادل 431 دلار آمریکا) است. با این حال، این عینک هوشمند با قیمت کمتر 2899 یوانی (417 دلار آمریکا) در تاریخ 26 دسامبر در دسترس خواهد بود.

هوآوی ویژن گلس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH