تسلا برای ساخت سایبرفون از سایبرتراک الهام می‌گیرد + تصاویر طرح مفهومی سایبرفون

شرکت تسلا در طول این سال‌ها محصولات مفهومی زیادی تولید کرده است ولی این اولین بار است که می‌بینیم وارد عرصه گوشی‌های هوشمند شده است. در ابتدا تصور می‌کردیم که گوشی هوشمند تسلا باید متفاوت‌تر از سایر گوشی‌ها به نظر برسد. البته همینطور هم شد! این گوشی نه تنها در طراحی متفاوت است، بلکه تسلا به خوبی توانسته به کاربر نشان بدهد که برای ساخت این گوشی از وانت این شرکت یعنی سایبرتراک الهام گرفته است.

گوشی هوشمند جدید این شرکت سایبرفون نام دارد که برای ساخت آن از وانت سایبرتراک این شرکت الهام گرفته شده است.

در طرح پشت گوشی به راحتی می‌توان این شباهت را متوجه شد. صفحه پشت گوشی صاف نبوده و هرکدام از صفحات قرارداده شده در آن زوایای مختلفی دارند. همین طرح باعث متفاوت‌تر دیده شدن آن نسبت به هر گوشی دیگری شده است.

طراح سعی کرده است از لوگوی تسلا در پشت گوشی استفاده کند؛ طراحی دوربین نیز متفاوت است و سه دوربین در حالت افقی قرار گرفته‌اند که از نمای جانبی بیرون‌زدگی آن کاملا قابل‌مشاهده است.

در پشت بدنه این گوشی هوشمند خطوط افقی طراحی شده است. این خطوط دور تا دور گوشی کشیده شده‌اند. چندین نمونه رنگ‌بندی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

قسمت جلویی گوشی مانند سایر گوشی‌هایی است که هرروزه با آنها سروکار داریم. صفحه نمایش از نوع تخت بوده و حاشیه‌ها نیز نازک هستند. دوربین سلفی نیز در مرکز گوشی و بالا قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH