و حالا پرچمدار جدید موتورولا Moto X+1، قدرتمند و زیبا

پرچم‌دار جدید موتورولا یعنی Moto x +1 به زودی و همزمان با رونمایی از ساعت هوشمند این کمپانی یعنی Moto 360 عرضه خواهد شد؛ اما در جدیدترین اطلاعات فاش شده از بنچمارک های معتبر، این بار در بنچمارک معتبر Geekbench دستگاهی با نام اختصاری Motorola XR1097 حضور پیدا کرده است که نتایج آن نشان از وجود پردازنده‌ای از خانواده اسنپدراگون دارد.

این نرم‌افزار در قسمت چیپست نام MSM8974 را درج کرده است که آخرین شایعات را تایید نکرده و بیان می کند که اسنپدراگون 800 برای این گوشی مورد استفاده قرار نگرفته است. در این بررسی مشخص شد که فرکانس این پردازنده برابر 2.46 گیگاهرتز بوده که نشان از عزم جدی موتورلا برای عرضه یک پرچم‌دار قوی دارد. این چیپست یعنی MSM8974-AC پیش‌تر از این بر روی آخرین کهکشان سامسونگ یعنی S5 مورداستفاده قرارگرفته بود.

Leaked-images-and-benchmark-of-the-alleged-Motorola-Moto-X1

این مدل دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p به همراه 2 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. دوربینی 12 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگا پیکسلی با امکاناتی جذاب در جلو همگی نشان از یک گجت خوش‌ساخت و قدرتمند را دارد. تمامی این امکانات توسط یک باتری 2900 میلی‌آمپری پشتیبانی خواهند شد. همچنان شایعات زیادی نیز در خصوص جنس قاب پشتی این گوشی وجود دارد که برخی از آنها خبر از وجود چند نوع قاب از اجناس طبیعی همچون چوب طبیعی و یا بامبو دارد!

بنابراین می‌توان به موتورولا برای عرضه برادر بزرگ‌تر و شایسته Moto X تبریک گفت.

Leaked-images-and-benchmark-of-the-alleged-Motorola-Moto-X1-(1)

2 در مورد “و حالا پرچمدار جدید موتورولا Moto X+1، قدرتمند و زیبا”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH