آپدیت اسکایپ جدید

مایکروسافت تغییرات ظاهری و ویژگی‌های کاربردی را به اسکایپ می‌آورد

مایکروسافت آپدیت جدید اسکایپ را منتشر کرد که بر تغییرات ظاهری توجه اساسی دارد و چند ویژگی‌های کاربردی را نیز اضافه می‌کند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

مایکروسافت آپدیت بزرگی را برای اسکایپ با ظاهری کاملا جدید و چندین ویژگی جدید را که برای کاربران مفید است، منتشر کرد.
همچنین جالب است بدانید که اسکایپ مدتهاست که دیگر پلتفرم ارتباطی اصلی مایکروسافت نیست و جایگاهش را به مایکروسافت Teams داده است. با این وجود، مایکروسافت همچنان به بهبود اسکایپ با سرسختی زیاد ادامه می‌دهد.

نسخه جدید اسکایپ دارای یک رابط بصری کاملاً بازطراحی شده است، با تم‌های رنگارنگ زیادی که می‌توانید از بین آن کارها در هر دو حالت روشن و تاریک انتخاب کنید.

تم‌های رنگارنگ به طور فعال در سراسر برنامه و نه فقط در صفحات چت استفاده می‌شوند. مایکروسافت تم‌های متضاد جدیدی را برای کاربران با دید ضعیف ایجاد کرده است.

آپدیت اسکایپ جدید

طراحی بخش تماس‌ها در گوشی‌های هوشمند نیز تغییر کرده است، اکنون فقط از پس زمینه تیره استفاده نمی‌شود. تقسیم بندی صفحه در تماس‌های ویدیویی می‌تواند به‌طور خودکار با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان تنظیم شود.


یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های بزرگ برای تماس‌های اسکایپ، پشتیبانی از ترجمه بلادرنگ است. اسکایپ در حال حاضر می‌تواند زبان گفتاری و متن را برای کاربران در یک چت ترجمه کند، اما در آینده نزدیک مایکروسافت قابلیتی را نیز اضافه خواهد کرد که در آن ترجمه صوتی شبیه صدای خود شما در زمان واقعی خواهد بود.

آپدیت اسکایپ جدید همچنین برگه “امروز” در صفحه اصلی ظاهر می‌شود، که اخبار و سایر اطلاعات مفید را نمایش می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH