تصاویر جدید از گوشی اقتصادی موتو E13 موتورولا منتشر شد

اطلاعات اخیرا لو رفته در فضای اینترنت نشان‌دهنده طراحی ظاهری احتمالی برای گوشی مقرون‌به‌صرفه موتو E13 هستند. موتورولا به‌دنبال معرفی این گوشی در آینده‌ای نزدیک است. این دستگاه اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده و اکنون همگان منتظر مشاهده طراحی ظاهری آن هستند.

اخیرا 2 تصویر مختلف از موتورولا موتو E13 منتشر شده است. طراحی این گوشی چندان غیرمنتظره نیست. در واقع امروزه اکثر گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت از ظاهری کم و بیش مشابه برخوردار هستند. نمایشگر گوشی دارای یک ناچ قطره‌ای شکل بوده و ضخامت حاشیه تحتانی آن نیز در مقایسه با 3 طرف دیگر به میزان قابل‌توجهی بیش‌تر است. این موضوع در واقع از سالها قبل یکی از نمادهای تجاری گوشی‌های‌ پایین‌رده به‌شمار می‌رود.

لبه‌های جانبی گوشی تا حدی تخت به‌نظر می‌رسند؛ اگرچه پنل پشتی دستگاه ظاهرا دارای انحنای مختصری است. موتو E13 مجهز به نمایشگر تخت بوده و کلیه کلیدهای فیزیکی نیز روی لبه سمت راست بدنه گوشی قرار دارند. این گوشی مجهز به یک دوربین منفرد روی پنل پشتی خود خواهد بود. این دوربین در گوشه فوقانی سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته و فلاش LED نیز در قسمت زیرین آن تعبیه شده است. در نگاه نخست احتمالا تصور می‌شود که در این قسمت، 2 لنز دوربین قرار دارد؛ در حالی‌که این‌طور نیست.

برند موتورولا روی قسمت پشتی گوشی قابل رویت است. همچنین به‌نظر می‌رسد که تصاویر منتشر شده متعلق به موتو E13 با رنگ‌آمیزی بژ هستند. با این‌حال هنوز مشخص نیست که این گوشی هنگام عرضه به بازار با چند مدل رنگی مختلف قابل دسترس خواهد بود. شیار مخصوص سیم‌کارت در لبه سمت چپ بدنه دستگاه قرار گرفته و درگاه USB Type-C، شبکه اسپیکر و حفره مخصوص میکروفون نیز در قسمت تحتانی مستقر شده‌اند.

بر اساس جزئیات ارائه شده در فهرست گیک‌بنچ، موتو E13 احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 13 گو ادیشن روانه بازار شده و مجهز به تراشه Unisoc T606 و 2 گیگابایت رم خواهد بود. سیستم‌عامل اندروید گو ادیشن به‌طور معمول برای دستگاه‌های پایین‌رده بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH