5 ارز دیجیتال که در سال 2022 بیشترین سرچ را در گوگل داشتند

در این مقاله نگاهی به 5 تا از بهترین ارزهای دیجیتال از نظر تعداد سرچ مردم در گوگل می‌اندازیم. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

بیت‌کوین به دلیل موقعیت نام تجاری برتر و قرار گرفتن در یک لیگ خاص از نظر تمرکززدایی، همچنان پرجستجوترین ارز دیجیتال در سال 2022 باقی مانده است.

ارزهای رمزنگاری شده در سال 2022 از حمله فدرال رزرو جنگ طلب و انفجار پلتفرم‌های رمزنگاری FTX، Terra، Celsius Network و غیره به شدت آسیب دیده‌اند.

ارزهای دیجیتال پر جستجو در سال 2022 کدام بودند؟

شایان ذکر است، ارزش بازار کل ارزهای رمزنگاری شده در مجموع 70 درصد از سال گذشته تا به امروز (YTD) کاهش یافته و به نزدیک به 770 میلیارد دلار رسیده است که نشان دهنده تسلیم شدن گسترده معامله گران و سرمایه گذاران است.

طبق گزارش گوگل ترندز، کاهش تقاضا همچنین درخواست‌های اینترنتی برای کلمه کلیدی «buy cryptocurrency» را به پایین‌ترین حد خود از فوریه 2020 رسانده است.


با این وجود، آخرین گزارش پرداخت‌های جهانی مصرف کنندگان Accenture در سال 2022 نشان می‌دهد که علاقه خرده فروشی‌ها به ارزهای دیجیتال با وجود سقوط بازار در سال 2022 همچنان بالاست. دلایل ارائه شده توسط افراد مختلف شامل سرمایه گذاری‌های بلند مدت (28%)، کنجکاوی (22%)، حدس و گمان کوتاه مدت (21%) و موارد دیگر است.

در همین حال، تحقیقات جداگانه‌ای توسط پورتال مالی شخصی DollarGeek در مورد ارزهای رمزنگاری شده سال ۲۰۲۲ که بیشترین جستجو را در سرتاسر جهان داشته‌اند، می‌پردازد. بنابراین چشم‌اندازی تقریبی در مورد سرمایه‌گذاری اشخاص خرده‌فروشی در سال ۲۰۲۳ را ارائه می‌دهد:

بیت کوین همچنان بیشترین سرچ گوگل را به خود اختصاص داده است

بیت کوین در حال حاضر با قیمت 16820 دلار به عنوان بیشترین رمزارز سرچ شده گوگل در سال 2022 در تحقیقات DollarGeek لقب گرفته است و 28.41 میلیون جستجوی ماهانه در سراسر جهان به خود جلب کرده است.

علاقه به بیت کوین نسبتاً بالا باقی می‌ماند زیرا کارشناسان، کیفیت تمام دارایی‌های رمزنگاری در صنعت را در مقایسه با بیت کوین ارزیابی می‌کنند چرا که بیت کوین به یک استاندارد در این صنعت تبدیل شده است. به عنوان مثال، تیم دریپر، سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر، فکر می‌کند که ارزهای ضعیف‌تر در طول زمستان (فصل سقوط ارزهای دیجیتال) جاری برخی از ارزهای دیجیتال فعلی به نفع بیت‌کوین از بین خواهند رفت و تبدیل به آثار قدیمی خواهند شد.

قیمت بیت کوین تقریباً 65 درصد YTD (از سال گذشته تا به امروز) کاهش یافته است و برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که تا 10000 دلار نیز کاهش خواهد یافت، اما جستجوهای اینترنتی در 12 ماه گذشته نشان می‌دهد که بیشتر مردم برای خرید بیت‌کوین جستجو کرده‌اند، نه فروش آن، که نشان می‌دهد اکثر مردم هنوز مالک بیت‌کوین نشدند و علاقه‌مند به خرید آن هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH