یکی از ویژگی‌های سری پرچمدار سامسونگ برای سه گوشی گلکسی A33، A53 و A73 عرضه شد

سامسونگ قابلیت پشتیبانی از حالت‌ها و روال‌ها (Modes & Routine) را به گوشی‌های هوشمند گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 اضافه نموده است. ویژگی Modes & Routines که قبلا Bixby Routines نامگذاری شده بود؛ پیش از این عمدتا برای دستگاه‌های پرچم‌دار قابل دسترس بود.

مشخصه Modes & Routines از طریق آپدیت One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای دستگاه‌های فوق ارائه شده است. پیش از این Bixby Routines از گوشی‌های گلکسی S10، گلکسی S20، گلکسی S21، گلکسی S22، گلکسی نوت 10، گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد، گلکسی زد فلیپ و گلکسی A52 پشتیبانی می‌کرد. Modes & Routines مشخصه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد تا بسته به برخی شرایط خاص، تعدادی از کارها را به‌طور خودکار اجرا نمایند.

به‌عنوان مثال به لطف وجود مشخصه Modes & Routines یک گوشی هوشمند هنگام اتصال هدفون می‌تواند برنامه پخش موسیقی را به‌طور خودکار اجرا نموده و یا هنگام ورود یا خروج از یک محیط خاص، اتصال وای‌فای را خاموش یا فعال کند. همچنین کاربران بسته به مکان، زمان روز و اتصال یا قطع لوازم جانبی مختلف می‌توانند تعداد زیادی عمل متنوع را تنظیم نمایند.

نکته جالب توجه اینکه موتورولا از بیش از 10 سال قبل با عرضه اپلیکیشن Smart Actions قابلیت‌های مشابهی را در اختیار کاربران قرار داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH