سامسونگ گلکسی S22 FE با تراشه اگزینوس 2300 در راه است

سامسونگ گلکسی S21 FE پس از تاخیرهای مکرر بالاخره در اوایل ژانویه سال 2022 عرضه شد و تاکنون پیرامون مدل جانشین این گوشی نیز ابهامات فراوانی وجود داشته است. آخرین گزارشات منتشر شده در رابطه با عرضه این گوشی ابراز تردید کرده بودند. اما یک شایعه جدید نشان می‌دهد که معرفی گلکسی S22 FE از دستور کار سامسونگ خارج نشده و این گوشی احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد.

شایعات مطرح شده طی ماه مارس به عرضه احتمالی گلکسی S22 FE با تراشه ساخت شرکت مدیاتک اشاره داشتند. در ادامه برخی شایعات ادعا کردند که سامسونگ از عرضه این گوشی صرفنظر نموده است. همچنین عدم افشای اطلاعات بیش‌تر پیرامون این گجت، فرضیه عدم توسعه آن توسط سامسونگ را پر رنگ‌تر کرد. اما اکنون خلاصه داستان این است که غول کره‌ای به‌صورت بی‌سروصدا روی توسعه گلکسی S22 FE کار می‌کند.

یک افشاگر نوظهور با شناسه OreXda@ مدعی شده که سامسونگ به‌زودی از گلکسی S22 FE و گلکسی بادز 2 لایو رونمایی خواهد کرد. این شایعه از سوی یک افشاگر مشهور با نام دوهیون کیم نیز مورد تائید قرار گرفته است. چند روز قبل گزارش شد که سامسونگ احتمالا تولید سری میان‌رده گلکسی A7x را متوقف نموده و در نتیجه گلکسی A74 به بازار عرضه نخواهد شد. همچنین برخی گمانه‌زنی‌های مطرح شده از توسعه تراشه اگزینوس 2300 توسط سامسونگ و عدم به‌کارگیری این نیمه‌هادی در دستگاه‌های خانواده گلکسی S23 حکایت داشتند.

اکنون تمامی این شایعات به تدریج منطقی به‌نظر می‌رسند. روز گذشته یک افشاگر جدید با شناسه RGcloudS@ از طریق انتشار توییتی اعلام کرد که گلکسی S22 FE جایگزین گلکسی A74 به‌شمار خواهد رفت. همچنین وی مدعی شد که این گوشی مجهز به تراشه اگزینوس 2300 و سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود. گلکسی S21 FE مجهز به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بوده و به‌کارگیری سنسور 108 مگاپیکسلی به منزله یک جهش چشمگیر برای گلکسی S22 FE قلمداد می‌شود. در نتیجه این مدل می‌تواند به یکی از بهترین گوشی‌های موبایل دوربین‌دار بازار در سال 2023 تبدیل شود.

همچنین RGcloudS@ خاطرنشان می‌کند که گلکسی S22 FE با قیمت‌گذاری تقریبا مشابه گلکسی A73 روانه بازار خواهد شد. گلکسی A73 پیش‌تر با برچسب قیمتی حدودا 500 دلاری تنها در تعداد محدودی از کشورها عرضه شد. برای مقایسه جالب است بدانید که سامسونگ گلکسی S21 FE با قیمت‌گذاری پایه 700 دلاری روانه بازار شد. در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید؛ چرا که تاکنون شاهد افشای حتی یک مورد سند اطلاعاتی پیرامون گلکسی S22 FE نبوده‌ایم و اکنون همه می‌دانیم که عملکرد سامسونگ در زمینه حفظ اسرار داخلی شرکت چندان درخشان نیست.

به‌نظر می‌رسد که عرضه گلکسی S22 FE در دستور کار سامسونگ قرار دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH