گوگل ارث باعث کشف آدم فضایی در ماه شد!

human-on-the-moon-4

انسان‌های فضایی کلمه‌ای است که بیشتر در فیلم‌های علمی تخیلی شنیده‌ایم که اغلب دارای قدرت‌های فوق العاده هستند. تمام ما در دوران‌ بچگی به این فکر کرده‌ایم که موجودات فضایی چه شکلی هستند و یا چند دست و پا دارند و بیشتر اوقات آن‌ها را بسیار دورتر از سیاره خود می‌دانستیم. اما طبق تصاویری که گوگل ارث ثبت کرده آنها همین بغل گوشمان هستند (البته کمی با اغراق).

اخیرا یک کاربر کنجکاو در سرویس گوگل ارث در حال کنجکاوی بود که با یک تصویر عجیب از کره ماه مواجه می‌شود. او در این تصویر یک انسان را همراه سایه‌اش مشاهده می‌کند که در کره ماه ایستاده و نور خورشید به او می‌تابد و سایه‌اش بر روی سطح ماه می‌افتد. وی فیلمی را از کشف بزرگش ضبط و در سایت یوتیوب منتشر می‌کند که با بازدید بسیار بالای کاربران مواجه می‌شود.

human-on-the-moon-2

human-on-the-moon-3

این ویدیو و تصویر توسط بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شدند که منابع ایرانی نیز از این قافله مستثنی نبوده‌اند. در این ویدیو مختصات جغرافیایی این موجود فضایی در سطح کره ماه قرار داده شده است تا سایر کاربران نیز خود به تماشای این انسان بپردازند.

human-on-the-moon-1

برای این که شما بتوانید در محیط ماه به گشت گذار بپردازید، ابتدا وارد نرم افزار گوگل ارث شده و در بالای صفحه بر روی دکمه‌ای که به شکل سیاره زحل است کلیک کنید. سپس در نوار باز شده گزینه Moon را انتخاب نمایید. بعد از بازگذاری، شما نیز می‌توانید به کشف موجودات و پدیده‌های سطح ماه بپردازید.

human-on-the-moon-5

پیش‌تر تصاویری عجیب از سطح مریخ ثبت شده بود که آن‌ها نیز حاکی از وجود موجودات فضایی بودند (اغلب سنگ‌هایی بودند که شکل و قیافه انسانی داشتند).

human-on-the-moon

شما می‌توانید این ویدیو جالب را از لینک رو به رو مشاهده کنید: youtube

8 در مورد “گوگل ارث باعث کشف آدم فضایی در ماه شد!”

  1. خخخخخخخخخخخ،این ادم فضایی باید دوهزارمتر قدداشته باشه تا از همچین فاصله ای تشخیص داده بشه.مسخره هاااااا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH