سامسونگ تبلیغاتش را برای گوشی گلکسی آلفا شروع کرد!

اسمارت فون‌های کمپانی سامسونگ ویژگی‌ها و قابلیت های جالبی دارند و از سخت افزار‌های قدرتمندی نیز استفاده می‌کنند، اما پاشنیه آشیل اغلب محصولات این شرکت جنس بدنه آنهاست. سامسونگ بیشتر محصولاتش را با پلاستیک می‌سازد که کاربر تمایل زیادی به آن ندارند. اخبار و شایعاتی که در حول اسمارت فون جدید سامسونگ به گوشی می‌رسد می‌تواند یک خبر بسیار خوب برای طرفداران این کمپانی باشد. گلکسی آلفا نام اسمارت فونی است که احتمال می‌رود بدنه فلزی داشته باشد و از قاب پشتی بهتری نسبت به سایر محصولات سامسونگ بهره ببرد (هر چند پلاستیک).

galaxy-alfa-6

galaxy-alfa-5

دیروز سامسونگ بنر‌ها و عکس‌هایی را در بخشی از روسیه نصب کرده است که تمام آن‌ها نشان از این می‌دهند که به معرفی این زیبا روی نزدیک می‌شویم. اگرچه نمی‌توان برای این گوشی لقب پرچم‌دار را داد، اما اسمارت فونی است کهمی تواند تحولی درمسیر طراحی سامسونگ باشد. مسیری که تاکنون فقط یک راه داشت و آن طراحی پلاستیکی با دکمه‌های همیشگی در بخش پایینی دستگاه بود.

galaxy-alfa-9

چندی پیش تصویری از مشخصات سخت افزاری این گوشی نیز به بیرون درز کرد که فاصله زیادی با این بنر‌ها داشت. تصویر این مشخصات در برزیل بود که امکانات گلکسی آلفا را نشان می‌داد.

galaxy-alfa-10

در زیر نیز می‌توانید تصاویری از این اسمارت فون را مشاهده کنید.

galaxy-alfa-4 galaxy-alfa-3 galaxy-alfa-2 galaxy-alfa-8

طبق اخباری که در دست داریم، این گوشی یا در 13 آگوست (دو روز دیگر) و یا در میانه ماه سپتامبر معرفی خواهد شد که احتمال معرفی در 13 آگوست بیشتر است.


منبع: gsmarena

2 در مورد “سامسونگ تبلیغاتش را برای گوشی گلکسی آلفا شروع کرد!”

  1. گوشیه خیلی خوبیه..خیلیم خوشگله…سامسونگ اینقدر میتونه گوشی با جنس خوب بسازه پس چرا تا حالا اینطور گوشی نمیداد……..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH