اطلاعات جدید S22 FE

اطلاعات جدیدی از S22 FE فاش شد، شاه‌ماهی میان‌رده سامسونگ باز می‌گردد؟

بر خلاف شایعاتی که اوایل سال جاری، خبر از حذف سری FE سامسونگ می‌دادند، هم‌اکنون اطلاعات جدیدی از S22 FE که در سال 2023 عرضه خواهد شد، فاش شدند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

سامسونگ ممکن است بتواند میان رده بعدی خود را در سال 2023 عرضه کند، اما ممکن است یک پلتفرم موبایل تازه اصلاح شده باشد.

با توجه به اطلاعات فاش شده اخیر، سامسونگ قصد دستگاه‌های زیادی را معرفی کند. این دستگاه‌ها به قدری زیاد هستند که شاید نتوان همه آن‌ها را در یک ایونت رونمایی کرد و به همین دلیل شاید سامسونگ دو ایونت Unpacked را در سال 2023 برگزار کند.

اطلاعات فاش شده پیرامون Samsung Galaxy S22 FE توسط RGcloudS (از طریق WinFuture) توییت شد. بر اساس اطلاعات فاش شده، S22 FE ممکن است در سال 2023 به بازار راه پیدا کند و جایگزین دستگاه Galaxy A74 شود. گوشی جدید ممکن است دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی باشد و به طور بالقوه می‌تواند از سنسور ISOCELL HM6 سامسونگ استفاده کند.

لازم به یادآوری است که گلکسی اس 21 FE فقط یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی را به کاربران ارائه می‌داد. ارتقایی مانند این، می‌تواند S22 FE را در چشم کسانی که به دنبال یک گوشی ارزان قیمت جدید هستند بسیار جذاب کند.

در مورد سخت‌افزار داخلی آن، شایعه‌ای که اخیراً توسط DigiTimesAsia منتشر شده است، می‌گوید که سامسونگ همچنان کارش با اگزینوس تمام نشده و احتمالا شاهد Exynos 2300 در گوشی S22 FE خواهیم بود.

توجه داشته باشید که سری پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی S23، به جای استفاده از تراشه اگزینوس توسعه یافته داخلی خود، از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2، استفاده خواهد کرد.

منبع این اطلاعات یعنی RGcloudS، خبر امکان وجود یک رویداد “Unpacked 2” را نیز به ما می‌دهد. اگر این رویداد به واقعیت تبدیل شود، کاربران می‌توانند اطلاعات بیشتری پیرامون S22 FE و Tab S8 FE جدید به دست بیاورند که از همان SoC استفاده خواهد کرد.

اطلاعات جدیدی که الان در اختیار ماست، در تضاد با شایعات اوایل سال جاری است که گمانه زنی می‌کردند سامسونگ ممکن است با خط «Fan Edition» خود به طور کامل خداحافظی کند. همچنین در همان زمان بود که گمانه زنی‌ها در مورد احتمال استفاده سامسونگ از پلتفرم موبایل مدیاتک در دستگاه میان‌رده S22 FE خود به گوش می‌رسید.

با توجه به اینکه شایعات ادعا شده ما را در دو جهت مخالف سوق می‌دهند، به نظر می‌رسد که Exynos 2300 سامسونگ در رقابت مستقیم با SoC مدیاتک قرار خواهد گرفت که برای گوشی‌های میان‌رده و میان‌رده بالا طراحی شده است. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد تراشه جدید سامسونگ وجود ندارد، مدیاتک Dimensity 1080 برای پشتیبانی از دستگاه‌های میان‌رده با لنزهای اصلی تا 200 مگاپیکسل آماده است و سرعت کلاک آن در حدود 2.6 گیگاهرتز است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH