رندرهای جدید سامسونگ گلکسی A54 در 4 مدل رنگی مختلف منتشر شد

پیش‌تر و در ماه نوامبر 2022 شاهد انتشار رندرهایی از گوشی سامسونگ گلکسی A54 بودیم؛ اما امروز مجموعه جدیدی از رندرهای مربوط به این گوشی هوشمند در فضای وب منتشر شد. اکنون این دستگاه با 4 مدل رنگی مختلف به معرض نمایش گذاشته شده است.

بر اساس شایعات، گلکسی A54 در ماه ژانویه سال آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. این موضوع دلیل سرعت گرفتن روند افشای اطلاعات پیرامون گلکسی A54 را به خوبی توضیح می‌دهد. این مدل به‌عنوان جانشین دستگاه‌های بزرگی روانه بازار خواهد شد. مدل‌های پیشین گلکسی A54 جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگی به‌شمار می‌رفتند؛ بنابراین گلکسی A54 نیز بایستی ادامه‌دهنده همین مسیر باشد.

همان‌طور که در تصاویر زیر ملاحظه می‌‌کنید؛ انتظار می‌رود که این گوشی با حداقل 4 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، سبز، بنفش و سفید روانه بازار شود. از جنبه مشخصات فنی نیز انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی، پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه با ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی باشد. این گجت به احتمال فراوان با چند پیکره‌بندی مختلف رم و حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. همچنین اکنون می‌دانیم که مدل پایه این دستگاه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

بر اساس شنیده‌ها سامسونگ گلکسی A54 دارای بدنه‌ای با ابعاد 158.3×76.7×8.2 میلی‌متر خواهد بود. بنابراین این گوشی در مقایسه با مدل نسل قبلی خود دارای ارتفاع کمتر، پهنای بیش‌تر و ضخامت بالاتری خواهد بود. این گجت احتمالا با برچسب قیمتی مشابه گلکسی A53 روانه بازار خواهد شد؛ موضوعی که به لحاظ منطقی چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد.

سامسونگ گلکسی A54 در مدل‌های رنگی سبز، بنفش، مشکی و سفید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH