تمام سلبریتی‌هایی که در دنیای ارز دیجیتال سال 2022 نقش داشتند

در این مقاله به مروری بر تمام اتفاق‌های مهمی که توسط سلبریتی ها در دنیای ارز دیجیتال در سال 2022 رخ داد، می‌پردازیم. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دنیای کریپتو هنوز با سرعت برق و باد در حال توسعه است. پذیرش پروژه‌های ساخته شده بر اساس فن‌آوری بلاک چین در سال 2022 به شدت افزایش یافته است و این تا حدی به دلیل افراد مشهوری است که در آن مشارکت داشته‌اند.

به لطف این افراد سرشناس، پروژه‌های مرتبط با رمزارز از طریق حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و بسیاری از رسانه‌های خبری که در مورد آن‌ها نوشته‌اند، به مخاطبان زیادی دست یافتند.

پیشرفت‌ها در ارزهای دیجیتال، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و پلتفرم‌های متاورس منجر به راه‌های جدیدی شده است که مردم می‌توانند درآمد کسب کنند و همچنین روش‌های جایگزینی برای هنر و سرگرمی ارائه شده است.

این پیشرفت‌ها همچنین به راه‌های نوآورانه‌ای منجر شده‌اند که مردم می‌توانند به صورت آنلاین با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با یکدیگر تعامل داشته باشند. به عنوان مثال، مردم حتی می‌توانند با شخصیت‌های مجازی خود در این مکان‌ها با یک ملاقات دیجیتالی ارتباط برقرار کنند. آیا افراد مشهوری در دنیای کریپتو باقی مانده‌اند و هنوز حمایت می‌کنند؟ در این مقاله می‌توانید تمام فعالیت‌های سلبریتی ها در دنیای ارز دیجیتال در سال 2022 را پیدا کنید.

آیا NFTها فقط شعار هستند یا همچنان تقاضا دارند؟

بسیاری از سلبریتی ها در مباحث ارز دیجیتال سال 2022 در زمینه NFTها فعال بودند. این مدرک دیجیتالی، برای اثبات مالکیت موارد منحصر به فرد ثبت شده در بلاک چین برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

NFT رایگان

به عنوان مثال، Muse، یک گروه موسیقی انگلیسی، یک آلبوم NFT منتشر کرد که تنها 1000 NFT در آن در دسترس بود. علاوه بر NFTها که ویژگی‌های موسیقی را نشان می‌دهند، افراد مشهور عمدتاً روی تصاویر دیجیتال به عنوان NFT تمرکز می‌کنند.

به عنوان مثال، در سال 2022، بوکسور فلوید می ودر مجموعه NFT خود Mayweverse را که شامل 5000 NFT منحصر به فرد است، راه اندازی کرد. علاوه بر راه اندازی مجموعه‌های NFT خود، بسیاری از افراد مشهور نیز برای تبلیغ مجموعه‌های دیگر مورد استفاده قرار گرفتند. به عنوان مثال، مجموعه Lucky Block NFT توسط مدل Jamie Jewitt و بوکسور Dillian Whyte تبلیغ شدند.

فلوید می ودر (@FloydMayweather) 21 مارس 2022:

بعد از چندین ماه کار سخت
من پروژه جدید NFT خود یعنی @mayweverse⁰ را راه اندازی می‌کنم!
این مجموعه دارای 5000 NFT (5 کارت مختلف NFT هر کدام 1000 عدد) خواهد بود.

هر کارت نادر، ابزار و جوایز متفاوتی به همراه دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد نقشه راه به زودی اعلام خواهد شد.

با ما همراه باشید

علاوه بر این، کریستیانو رونالدو در سال 2022 با بایننس شریک شد. ستاره فوتبالیست پرتغالی مجموعه NFT خود را در بازار NFT این صرافی راه اندازی خواهد کرد. این مجموعه میراث رونالدو در بلاک چین را به تصویر می‌کشد. مشخص نیست که رونالدو مجموعه‌های بیشتری در آینده راه اندازی خواهد کرد یا خیر.

اکانت Binance (@binance) در 15 نوامبر 2022:

به زودی و به صورت انحصاری در #Binance:

مجموعه ان‌اف‌تی Cristiano Ronaldo.

با کد “RONALDO” ثبت نام کنید تا پس از انتشار، یک سورپرایز دریافت کنید!

سلبریتی‌ها و علاقه آن‌ها به NFTهای BAYC

مجموعه ان‌اف‌تی Bored Ape Yacht Club (BAYC) در سال 2021 راه اندازی شد و در مدت زمان کوتاهی به یک پروژه بسیار محبوب تبدیل شد. این تا حدی به این دلیل بود که بسیاری از افراد مشهور روی این پروژه سرمایه گذاری کردند.

حتی در سال 2022 مشخص شد که افراد مشهور همچنان حاضرند مبالغ هنگفتی را برای فایل‌های JPEG بپردازند. به عنوان مثال، نیمار، بازیکن برزیلی فوتبال، در ماه اول سال 2022 دو NFT از این مجموعه خریداری کرد.

سلبریتی ارز دیجیتال سال 2022

نیمار تنها سلبریتی نبود، زیرا پاریس هیلتون نیز در همان ماه موفق به دریافت نسخه‌ای از این مجموعه شد. با این حال، نگه‌داری بلندمدت در فرهنگ لغت همه افراد مشهور وجود ندارد، زیرا در اسامی فروشندگان ان‌اف‌تی‌های BAYC در سال 2022، چند شخص مشهور نیز دیده می‌شوند.

به عنوان مثال، اندرو سندژو، بازیکن فوتبال آمریکایی، BAYC NFT خود را در فوریه 2022 فروخت و شکیل اونیل چند ماه بعد با فروش یک ان‌اف‌تی دیگر از این مجموعه این کار را دنبال کرد.

اکانت Neymar Jr (@neymarjr) در 20 ژانویه 2022:

من یک میمون (Ape) هستم! #جامعه #هنر #BoredApeYC

آیا متاورس هنوز در سال 2022 محبوب است؟

در پاییز 2021، هیاهوی زیادی پیرامون پلتفرم‌های متاورس به راه افتاد، زیرا مارک زاکربرگ اعلام کرد که فیس‌بوک در حال تغییر نام تجاری به نام متا است و شرکت روی نسل بعدی اینترنت متمرکز شده است. در نتیجه، ارزهای دیجیتال مختلف مرتبط با متاورس به شدت افزایش یافت و همراه با قیمت آن‌ها، علاقه افراد مشهور نیز به آن‌ها افزایش یافت.

متاورس که به عنوان دنیای مجازی نیز شناخته می‌شود، مفهومی است که به طور فزاینده‌ای محبوب است که در آن افراد می‌توانند در محیط‌های دیجیتال حرکت کنند و معاشرت کنند. در سال 2022، چندین ستاره مشهور در متاورس فعال بودند و آواتارهای دیجیتال منحصر به فرد خود را ایجاد کردند.

علاوه بر این، سرمایه گذاری در متاورس نیز همچنان مورد توجه چندین سلبریتی قرار گرفته است. فیل جونز، مدافع انگلیسی منچستریونایتد که بیش از سه فصل، زمین فوتبال را ندیده است، در سال 2022 روی متاورس سرمایه گذاری کرد. این فوتبالیست به همراه پلتفرم رسانه‌ای Antourage پروژه متاورس خود را راه اندازی کرد.

دیوید بکهام، دیگر فوتبالیست انگلیسی که در منچستریونایتد نیز بازی می‌کرد، راه خود را به متاورس پیدا کرده است. دیوید بکهام در سال 2022 سفیر DigitalBits شد، یک پلتفرم بلاک چین که بر برنامه‌های مختلف بلاک چین تمرکز دارد.

سرخیو آگوئرو، دیگر فوتبالیست معروف نیز در سال 2022 وارد دنیای متاورس شد. این کار با همکاری The Sandbox انجام شد. متاورس آگوئرو، به نام Kuniverse، فرصتی عالی برای طرفداران این بازیکن است تا با بازیکن محبوب خود یعنی آگوئرو ملاقات کنند. همچنین NFTهای ویژه‌ای وجود دارد که می‌توانید در این متاورس از آن‌ها استفاده کنید که مجموعاً  9320 Kun NFT می‌باشد.

اکانت The Sandbox (@TheSandboxGame) در 6 اکتبر 2022:

⚽ AGÜEROOOOOO ⚽

خوشحالم که به @aguerosergiokun به The Sandbox خوش آمد می‌گویم! این همکاری بازی‌هایی با مضمون فوتبال، رقص و بسیاری شگفتی‌های دیگر را برگزار خواهد کرد!

برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید…

کنسرت‌های برگزار شده در متاورس

متاورس مکانی منحصر به فرد برای تعامل طرفداران و هنرمندان است. در نتیجه، کنسرت‌های متاورس بسیار محبوب هستند چرا که کنسرت‌های متعدد و سایر فعالیت‌ها با حضور افراد سلبریتی در این بخش از ارز دیجیتال در سال 2022 برگزار شدند.

یک نمونه از این افراد مشهور، ستاره پاپ تیلور سویفت است که کنسرت‌های دیجیتال خود را در متاورس در سال 2022 برگزار کرد. طرفداران می‌توانند آواتارهای خود را ایجاد کنند و به کنسرت‌های مجازی بروند تا به تیلور گوش دهند و با طرفداران دیگر ارتباط برقرار کنند.

پلتفرم‌های محبوب بازی مانند Roblox و Fortnite نیز با پیشرفت‌های فن‌آوری همراه هستند و به طور منظم کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنند. به عنوان مثال، Charli XCX کنسرتی را در Roblox در 17 ژوئن 2022 برگزار کرد.

علاوه بر این، چندین کنسرت Hypetype Metaverse در سال 2022 با حضور افراد مشهور بسیاری برگزار شده است. این کنسرت‌ها شامل اجرای دیمیتری وگاس و لایک مایک، Wolfpack و رپر تایلندی BamBam بود.

چه افراد سلبریتی درگیر ارز های دیجیتال در سال 2022 بودند؟

علی‌رغم اینکه بازار کریپتو در سال 2022 بسیار نزولی بود، هنوز افراد مشهوری هستند که به ارزهای دیجیتال اعتماد دارند. به عنوان مثال، مایک تایسون، بوکسور مشهور و قهرمان اسبق سنگین وزن جهان، علاقه خود را به ارزهای دیجیتال و فن‌آوری بلاک چین ابراز کرده است.

او به بنیاد سولانا، یک سازمان غیرانتفاعی که به توسعه و پذیرش سولانا اختصاص دارد، پیوسته است و چندین پروژه ساخته شده بر روی بلاک چین سولانا را تبلیغ می‌کند.

از سوی دیگر، بسیاری از افراد مشهور نیز در سال 2022 از شر سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری خود خلاص شدند. برای مثال، تسلا، شرکت ایلان ماسک، مقدار زیادی بیت‌کوین را در سال 2022 فروخت. در مارس 2022، ماسک گفت که قصد ندارد بیت‌کوین بیشتری بفروشد، اما چند ماه بعد، 75 درصد از دارایی بیت کوین خود را فروخت.

از آنجا که سود سه ماهه دوم کاهش یافته بود و کارخانه شانگهای باید تعطیل می‌شد، ماسک نمی‌خواست هیچ ریسکی را بپذیرد. هم تحولات تسلا و هم کاهش قیمت بیت کوین به این معنی بود که ماسک راهی جز فروش بیشتر بیت کوین در پیش روی خود نمی‌دید.

ایلان ماسک (@elonmusk) 24 مارس 2021:

اکنون می‌توانید تسلا را با بیت کوین خریداری کنید

این تحولات در تضاد کامل با رویدادهای سال 2021 است، جایی که ماسک بازار ارزهای دیجیتال را کاملاً وارونه کرد. در اوایل سال 2021، او اعلام کرد که تسلا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده که این خبر باعث افزایش قیمت بیت کوین شد.

علاوه بر تاثیر مثبت بر قیمت بیت کوین، ماسک نیز یکی از دلایل سقوط سخت چند ماه بعد بود. انتقاد او از مصرف انرژی سیستم اجماع اثبات کار (PoW) که بیت کوین روی آن اجرا می‌شود، باعث شد قیمت آن به نصف کاهش یابد.

بنیان گذار بعدی که اتریوم را ترک می‌کند

افراد مشهور نه تنها ارزهای رمزنگاری شده خود را فروختند، بلکه بعضی از افراد شناخته شده در عرصه ارزهای دیجیتال نیز خروج خود را از این صنعت اعلام کرد. آنتونی دی ایوریو یکی از بنیانگذاران اتریوم است و اعلام کرده که دنیای کریپتو را ترک خواهد کرد.

با این حال، در پاییز 2022، دی ایوریو چالش جدید خود را در فن‌آوری بلاک چین اعلام کرد. او با شرکت خود به نام Andiami می‌خواهد تمرکززدایی را از طریق سخت افزار ارتقا دهد. این امر باعث می‌شود که دی آیوریو یکی از بنیانگذاران بعدی اتریوم باشد که از سمت خود کناره گیری می‌کند. در گذشته چارلز هاسکینسون، گاوین وود و جوزف لوبین پیش از او در این سمت بودند. آن‌ها به ترتیب Cardano، Polkadot و Infura را تأسیس کردند.

آنتونی دی ایوریو (@diiorioanthony) 27 ژانویه 2022:

در ادامه پست @TaylorGerring، در اینجا تعدادی از افرادی که در خانه میامی 8 سال پیش، زمانی که ما رسما اتریوم را معرفی کردیم آماده است: @ethereumJoseph @VitalikButerin @IOHK_Charles @gavofyork Amir Chetrit @MihaiAlisie

چه افراد سلبریتی در فاجعه ارز دیجیتال سال 2022 یعنی FTX نقش داشتند؟

فقط ماسک نبود که تا حدی از این صنعت خارج شد، بلکه گروهی از افراد مشهور که سفیران صرافی FTX بودند نیز کنار رفتند. نام‌های بزرگی مانند استفن کری و تام بردی با صرافی ورشکسته FTX همراه بودند. برادی و شریکش، ژیزل بوندشن، حتی در FTX سرمایه گذاری کرده بودند.

علاوه بر کری، برادی و بوندچن، نائومی اوزاکا، لری دیوید، اودونیس هاسلم، دیوید اورتیز، ویلیام ترور لارنس، شوهی اوهتانی و کوین اولری نیز به عنوان سفیران FTX در این پلتفرم تبادل حضور داشتند. FTX حامی چندین رویداد ورزشی نیز بوده، بنابراین پیوند با بسیاری از ورزشکاران برتر دنیا نیز به سرعت پیدا می‌شود.

نمی‌توان با اطمینان کامل گفت که آیا این افراد مشهور، دنیای ارزهای دیجیتال را پشت سر خواهند گذاشت یا خیر. با این حال، O’Leary در گذشته اعلام کرده بود که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کند. علاوه بر این، کری مجموعه NFT خود را منتشر کرده است و همچنین دارای یک BAYC NFT است.

کوین اولری با نام مستعار آقای شگفت انگیز (@kevinolearytv) 20 فوریه 2022:

بیت کوین فقط یک سکه یا ارز نیست، بلکه یک نرم افزار است. موسسات دوست دارند از من به خاطر سرمایه گذاری در بیت کوین انتقاد کنند، اما جوری که من می‌بینم این است که اگر موقعیت‌های بزرگی در شرکت‌هایی مانند مایکروسافت یا یاهو داشته باشید، همه چیز یکسان است و تفاوتی ندارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH