a03 و F12 اندروید 13

دو گوشی سامسونگ A03 و F12 نیز اندروید 13 را دریافت کردند!

جدیدترین گوشی‌های سامسونگ که آپدیت جدید One UI را دریافت خواهند کرد دو گوشی A03 و F12 هستند که اندروید 13 برای آن‌ها عرضه می‌شود. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

سامسونگ می‌خواست تا پایان سال 2022 انتشار به‌روزرسانی خود یعنی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را به پایان برساند، اما به نظر می‌رسد که این هدف خیلی خوش بینانه بود. چرا که این شرکت هنوز هم، حتی امروز، این نسخه نرم افزار را برای دستگاه‌های بیشتر و بیشتری عرضه می‌کند.

در این مرحله، کاربران خوش شانس، دارندگان گلکسی A03 و گلکسی F12 هستند. اگرچه ممکن است انتشار برای همه دستگاه‌های واجد شرایط هنوز کامل نشده باشد اما مطمئناً در حال نزدیک‌تر شدن به پایان عرضه این نسخه هستیم. توجه داشته باشید که این دو گوشی تقریباً در پایین‌ترین رده هستند. بعید به نظر می‌رسد که گوشی‌های زیادی وجود داشته باشند که هنوز در صف دریافت این آپدیت قرار گرفته‌اند.

گلکسی A03 در حال حاضر آپدیت اندروید 13 را در صربستان دریافت می‌کند. این نسخه به عنوان سیستم عامل A035FXXU2CVL4 در حال عرضه است و One UI Core 5.0 را به گوشی هوشمند ارزان قیمت می‌آورد. “Core” نشان دهنده این واقعیت است که این مدل‌های سطح پایه، زیرمجموعه‌ای از ویژگی‌های مدل‌های بالارده‌تر را دارند. این اتفاق به این دلیل رخ می‌دهد که این گوشی‌ها توان زیادی برای امور پردازشی ندارند. امیدواریم به زودی این به‌روزرسانی در کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار گیرد.

از سوی دیگر، گلکسی F12 همیشه در انحصار هند بوده بنابراین فعلا تنها در هند، این سیستم عامل جدید، یعنی نسخه F127GXXU3CVL4، در حال عرضه است.

این آپدیت با وصله امنیتی نوامبر 2022 ارائه می‌شود که 46 آسیب پذیری امنیتی عظیم را برطرف می‌کند. جدا از تمام ویژگی‌های جدید رابط کاربری One Ui 5، فقط به خاطر این وصله امنیتی هم که شده، این آپدیت ارزش زیادی دارد.

اگر صاحب هر یک از این تلفن‌های هوشمند هستید و هنوز به صورت خودکار در مورد این به‌روزرسانی مطلع نشده‌اید، بهتر است به صورت دستی با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب، آن را بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH