پوکو C50 با تراشه هلیو A22 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی پوکو C50 امروز (13 دی ماه) در هندوستان معرفی خواهد شد. این گوشی یک مدل پایین‌رده به‌شمار رفته و برای خرید از طریق فروشگاه Flipkart در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این دستگاه اساسا مدل ری‌برند شده ردمی A1 پلاس قلمداد شده و از مشخصات فنی مشابهی با آن برخوردار است.

اکنون پوکو C50 بالاخره در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده و عملکرد خود را به معرض نمایش گذاشته است. این فهرست برخی مشخصات کلیدی پوکو C50 را تائید کرده و نشان می‌دهد که ورژن هندی این گوشی از شماره مدل 220733SPI استفاده می‌کند. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه MediaTek MT6761V تامین می‌شود. این تراشه اساسا با نام تجاری هلیو A22 روانه بازار می‌شود. این تراشه 4 هسته‌ای یک مدل پایین‌رده به‌شمار رفته و حداکثر فرکانس پردازشی آن برابر با 2.0 گیگاهرتز است.

این گوشی در زمان عرضه به بازار مجهز به حداقل 3 گیگابایت رم خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که ظرفیت حافظه داخلی گوشی نیز برابر با 32 یا 64 گیگابایت باشد. همچنین فهرست گیک‌بنچ تائید می‌کند که این دستگاه هنگام عرضه در بازار هندوستان به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 12 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. پوکو C50 احتمالا نسخه خام اندروید یا رابط کاربری سفارشی MIUI 13 for POCO را اجرا خواهد کرد. همچنین فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گوشی پایین‌رده جدید پوکو در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب امتیازات 140 و 504 را کسب کرده است.

در خصوص مشخصات فنی احتمالی پوکو C50 نیز بایستی خاطرنشان کرد که این گوشی احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.52 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس، ناچ قطره‌ای شکل و حداکثر روشنایی 400 نیتی خواهد بود. این گجت همانند پوکو C40 از طراحی بافت چرمی روی پنل پشتی خود بهره خواهد برد. توان پردازشی این گوشی از طریق پردازنده گرافیکی IMG PowerVR و پردازنده مرکزی هلیو A22 ساخت شرکت مدیاتک تامین خواهد شد. از جنبه نرم‌افزاری نیز این محصول به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 12 گو ادیشن روانه بازار می‌شود.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی پوکو C50 با توان 10 واتی شارژ خواهد شد. پنل پشتی گوشی از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق میزبانی می‌کند. دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی نیز به منظور ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنل پشتی دستگاه دارای حسگر اثرانگشت بوده و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در کنار درگاه اختصاصی کارت حافظه میکرو اس‌دی سایر ویژگی‌های احتمالی پوکو C50 را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH