هایسنس از تلویزیون میکرو LED جدید خود با بالاترین میزان روشنایی تصویر رونمایی کرد

زمانی که بحث تلویزیون به پیش می‌آید، هاسنس به برندی با تلویزیون‌های مقرون به صرفه و با کیفیت شناخته می‌شود. تلویزیون‌های QLED و مینی LED هایسنس محبوبیت بالایی دارند و از نمونه‌های درخشان بازار هستند. حال این شرکت در نمایشگاه CES از مدل جدید تلویزیون QLED با فناوری مینی LED رونمایی کرد.

این تلویزیون از نظر روشنایی بهترین محصول در نوع خودش است، این مدل که UX نام دارد با وضوح 4K و اندازه 85 اینچ، با پلتفرمی جدید به نام ULED X Hisense پشتیبانی می‌کند که قابلیت‌های آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.

این تلویزیون بیش از بیست هزار مینی LED دارد که به میزان بالاترین حد در میان مدل‌های رقیب یعنی 2500 نیت روشنایی تولید می‌کنند. روشن‌ترین پنل تلویزیون‌های هایسنس مربوط به مدل U8H بود که تنها 1500 نیت روشنایی داشت.

رئیس شرکت هایسنس در مورد این تلویزیون اعلام کرده که ما به مهندینمان گفتیم تا بهترین تلویزیون LED را تولید کنند و آنها مدل ULED X را تولید کردند. این شرکت می‌گوید که UX اولین الگوریتم کنترل نور 16 بیتی در این صنعت را دارد که دقت و منطقه‌بندی بیشتری را برای کاهش نور و جلوه‌های رنگی روان‌تر ارائه می‌دهد.

به گفته هایسنس فناوری LED آن قابل رقابت با QLED است، زیرا می‌تواند سه برابر کنتراس محیطی و دو برابر محدوده دینامیکی بیشتر از QLED به وجود بیاورد. البته هایسنس اعلام نکرده که کدام تلویزیون QLED را برای این معیارسنجی‌ها مورد آزمایش قرار داده است.

پردازش تصویر این تلویزیون توسط پردازشگر جدید Hi-View Engine X انجام می‌شود که الگوریتم تصویر را با هوش مصنوعیپردازش کرده و کیفیت نهایی بالتری ارائه می‌دهد.

مشخص نیست که آیا این تلویزیون از HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند یا خیر، اما بر اساس اطلاعات فاش شده، مدل جدید هایسنس از دالبی ویژن، وای‌فای 6e، NextGen TV و Freesync Premium Pro پشتیبانی خواهد کرد.

تاکنون اطلاعاتی از قیمت این محصول اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH