گوشی لنوو ThinkPhone با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام رسما معرفی شد

لنوو از گوشی هوشمند جدید خود با نام ThinkPhone by Motorola رسما رونمایی کرد. این محصول دقیقا همان چیزی است که بسیاری از کاربران تصور می‌کنند. این گجت یک گوشی هوشمند ساخت موتورولا با ظاهری مشابه لپ‌تاپ لنوو ThinkPad است.

لنوو ThinkPhone با محوریت یک نمایشگر 6.6 اینچی اولد با رزولوشن 2400×1080 پیکسل و نرخ نوسازی 144 هرتزی روانه بازار می‌شود. بعلاوه این نمایشگر از استاندارد +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام به‌همراه 8 یا 12 گیگابایت رم و 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود.

لنوو ThinkPhone با رنگ‌آمیزی مشکی (Carbon Black) عرضه می‌شود؛ اما این دستگاه یک گوشی مشکی‌رنگ معمولی به‌شمار نمی‌رود. این دستگاه مجهز به یک دکمه قرمز رنگ ویژه با قابلیت اعمال تنظیمات سفارشی جهت انجام کارهای مختلف از جمله اجرای اپلیکیشن Walkie Talkie از طریق Microsoft Teams یا بازگشایی یک برنامه تجاری یا میدانی است. برای طراحی پنل پشتی گوشی از الیاف سبک‌وزن آرامید که ظاهرا از فولاد نیز مستحکم‌تر است؛ استفاده شده است. برای ساخت فریم گوشی نیز از آلومینیوم مخصوص صنعت هواپیماسازی استفاده شده است. پنل جلویی دستگاه دارای پوشش گوریلا گلس Victus بوده و لوگو مخصوص ThinkPhone نیز روی پنل پشتی دستگاه به چشم می‌خورد.

بعلاوه لنوو ThinkPhone دارای گواهینامه حفاظتی IP68 و تائیدیه نظامی MIL-STD 810H است. بنابراین این دستگاه در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر 1.25 متری و غوطه‌ور شدن در آب تا عمق 1.5 متری و برای مدت زمان 30 دقیقه جان سالم به‌در خواهد برد.

تصاویر گوشی جدید لنوو ThinkPhone by Motorola 

گوشی لنوو ThinkPhone by Motorola مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی در بستر سیم و سارژ بی‌سیم 15 واتی است. بعلاوه شارژر سیمی مورد نیاز کاربران نیز درون جعبه خرده فروشی گوشی گنجانده خواهد شد. از جنبه امکانات دوربین نیز لنوو ThinkPhone مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و قابلیت خوشه‌بندی پیکسلی 4 در 1 جهت ایجاد پیکسل‌هایی با اندازه 2.0 میکرون است. این دوربین مجهز به قابلیت OIS و فوکوس خودکار فازی (PDAF) است.

لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و قابلیت ماکرو ویژن یکی دیگر از مولفه‌های دوربین پشتی را تشکیل می‌دهد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی دستگاه تعبیه شده و از قابلیت فوکوس خودکار برخوردار است. لنوو ThinkPhone محصولی فراتر از یک تغییر برند ساده قلمداد می‌شود. این گجت از قابلیت یکپارچگی واقعی با لپ‌تاپ‌های ThinkPad لنوو برخوردار بوده و از اتصال Think 2 Think بر پایه فناوری Ready For موتورولا پشتیبانی می‌کند.

 

اتصال Think 2 Think با لپ‌تاپ‌های ThinkPad 

این مشخصه امکان همگام‌سازی دستگاه‌های ThinkPhone و ThinkPad را فراهم نموده و کشیدن و رها کردن عکس‌ها، متون، اسناد کپی شده و همچنین فایل‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. بعلاوه کاربران از این طریق قادر به اشتراک‌گذاری اعلان‌ها، استفاده از گوشی به‌عنوان وب‌کم و بازگشایی کلیه اپلیکیشن‌های اندرویدی روی نمایشگر لپ‌تاپ ویندوزی خود خواهند بود. گوشی ThinkPhone به‌صورت پیش‌فرض با اپلیکیشن‌های مایکروسافت 365، Outlook و Teams در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. Moto KeySafe پردازنده‌ای مجزا است که یک لایه امنیتی مضاعف را به دستگاه اضافه می‌کند. این پردازنده پین‌ها و پسوردها، کلیدهای رمزنگاری و سایر داده‌های حساس را در فضایی ایمن و مقاوم در برابر نفوذ نگهداری خواهد کرد.

نهایتا ابزار Moto OEMConfig یا Moto Device Manager به مدیران حوزه فناوری اطلاعات امکان خواهد داد تا از راه دور، گوشی لنوو ThinkPhone را برای مشتریان تجاری خود پیکره‌بندی نمایند. گوشی لنوو ThinkPhone by Motorola طی ماه‌های آینده در کشورهای اروپایی، ایالات‌متحده، آمریکای لاتین، خاورمیانه، استرالیا و برخی کشورهای منتخب آسیایی عرضه خواهد شد. لنوو جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این گجت را هنوز اعلام نکرده است؛ اما از آنجا که این گجت یک دستگاه مخصوص بازاریابی صنعتی (B2B) قلمداد می‌شود؛ لذا دسترسی به آن در فروشگاه‌های محلی لوازم الکترونیکی امری بعید به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH