همکاری سامسونگ با شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تیک‌تاک و اسنپ‌چت

بر اساس گزارشات، سه شبکه اجتماعی محبوب در جهان با اسامی اینستاگرام، تیک‌تاک و اسنپ‌چت با غول کره‌ای دنیای الکترونیک یعنی سامسونگ همکاری نموده‌اند. این همکاری با هدف جلوگیری از هرگونه افت کیفی تصاویر ثبت شده با استفاده از ابزارهای داخلی دوربین در برنامه‌های رسانه اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شده است. بدین‌ترتیب چنان‌چه بعدها عکس‌های ثبت شده را از طریق برنامه‌های رسانه اجتماعی دانلود کنید؛ در این‌صورت تصاویر همان کیفیت سابق را ارائه خواهند داد.

یک افشاگر مشهور با نام Ahmed Qwaider با انتشار اطلاعاتی در توییتر به این موضوع اشاره کرد. این افشاگر ادعا کرده که سامسونگ با توجه به این مقوله تلاش می‌کند تا تجربه کاربری را بهبود دهد. دلیل اتخاذ چنین تصمیمی احتمالا این است که تعداد زیادی از کاربران سامسونگ از برنامه‌های مورد اشاره استفاده می‌کنند.

در این بیانیه خاطرنشان شده که نسخه‌های ارتقایافته برنامه‌های منتخب برای کلیه مدل‌های خانواده گلکسی S23 قابل دسترس خواهند بود. در ادامه برند کره‌ای احتمالا چنین قابلیتی را برای تعداد بیش‌تری از مخاطبان خود ارائه خواهد کرد. سایر دستگاه‌های سامسونگی نیز احتمالا در آینده از این قابلیت ارتقایافته بهره‌مند خواهند شد. بر اساس اطلاعات پیش‌تر منتشر شده توسط منابع خبری، کاربران اکنون می‌توانند به ویژگی‌های دوربین سری پرچم‌دار گلکسی S22 سامسونگ در چند پلتفرم محبوب رسانه اجتماعی از جمله تیک‌تاک، اینستاگرام و اسنپ‌چت دسترسی داشته باشند.

پیش از این سامسونگ در برخی پلتفرم‌های رسانه اجتماعی خاص از حالت شبانه و لنزهای دوربین کمکی پشتیبانی می‌کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد که برند کره‌ای قصد دارد تا تجربه کاربری گوشی‌های هوشمند خود را بیش از پیش ارتقاء دهد. همکاری رسانه‌های اجتماعی و سامسونگ در حوزه صنعت امری فوق‌العاده به‌نظر رسیده و بی‌تردید به ارتقاء تجارب مصرف‌کنندگان کمک خواهد کرد. سامسونگ اولین و تنها برند دنیای اندروید است که تاکنون چنین قابلیت‌هایی را در رابط کاربری خود ارائه نموده است. کاربران گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ به این ویژگی‌ها دسترسی بی‌نظیری دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH